Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Jag som inte skulle gnälla mer måste verkligen gnälla av mig... Sambon har gått och varit grinig i flera dagar och jag har frågat flera gånger vad som är fel, men det är inget. Jag skaffade barnvakt ikväll och inatt så vi skulle kunna gå på bio och göra nåt mysigt han och jag, men då ville han inte. Jag försökte prata med honom flera gånger igår och fråga vad det är. Men det var inget, så jag gick och la mig för jag inte orkade vara med en surpuppa.
Efter ett tag kommer han upp och börjar prata om att det inte är roligt att vara med mig, att vi inte gör nåt tillsammans och att jag inte gör nåt här hemma. Jag sa att jag tycker det känns som att precis allt jag gör är fel, och då sa han att han också känner att allt jag gör är fel! Kul att göra nåt då liksom. Så jag bad om en lista över vad jag ska göra idag och hur jag ska göra det eftersom jag tydligen är hemskt ineffektiv.
Jag somnade ledsen igår, vi hann aldrig prata klart för dottern vaknade och somnade inte om förrän jag la henne hos oss. Så jag vaknade dessutom ledsen och känner mig totalt tömd på energi och motivation. Jag har gråten i halsen och vill bara skita i allt vad jul heter. Kul stämning vi kommer ha här liksom... Han har inte ens köpt nån julklapp till mig.
Förlåt för långt, negativt inlägg... Hoppas ni får en mycket bättre dag än vad jag kommer ha :)