Jag har också en typ 60 år gammal hushållsassistent från Electrolux, jag fick den av min bonusfarmor och den är GULD värd! :) idag tror jag att jag ska försöka mig på att göra lite wienernougat om en stund :) Har dragit ut på bakningen av julgodis eftersom jag förmodligen skulle hinna äta upp allt själv innan vi hinner bjuda på det ;)
Jag har kunnat knäppa jackan när jag drar in magen, men med vilda protester från den lille i magen ;) Men magen måste ha växt över natten för imorse gick det bara inte?! Och när jag skulle cykla med dottern till dagis (lättare att cykla än att gå med foglossningen) så tog benen plötsligt i i magen :) Det har de inte gjort tidigare.
Foglossningen var hyfsat i schack, men så glömde jag ta på stödbältet när vi åkte till dagis... Det hade nog gått bra om inte min dotter hade puttat en annan flicka som jag lyckligtvis lyckades fånga innan hon ramlade. Men jag satt på huk och sträckte mig i en konstig vinkel så det sa pang i fogen bak. Får se hur det blir sen :)
Jag brukar faktiskt köpa lättrimmad skinka som jag sen steker i ugn och griljerar. Loves it! Haha, "brukar", det här är ju andra året jag gör det ;)
Vecka 29 idag!!! Bara en vecka kvar till magiska vecka 30! :) Bebisen väger enligt en av apparna 1,4 kg nu