Daysis skrev 2012-01-02 11:28:11 följande:
Har varit inne och läst det mesta men inte orkat skriva på ett tag..
Vi har haft fullt upp hemma med köksrenovering men nu börjar man äntligen se ljuset i tunneln. Vi har trots alldeles för mycket jobb både hemma och borta lyckats ha en jättemysig jul och nyårshelg, men tycker att det är rätt skönt att helgerna är över och att det nu är rätt år!
Jag har varit tvungen att börja äta järntabletter eftersom bm tyckte att jag hade för lågt hb-värde sist (låg på 110) och har efter det totalt förlorat matlusten och börjat må illa igen, blää.. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, för det känns ju ganska värdelöst att äta järntabletter om man sen inte klarar av att äta ordentlig mat, men jag kanske ska ge det nån vecka och se om illamåendet försvinner av sig själv. I övrigt har jag även jätteont i min njure och är allmänt trött, har en läkartid 12 januari och hoppas (eller tänker kräva) att få en remiss och göra ul på njuren. Hoppas sen lite smått att kanske bli sjukskriven på halvtid iaf från slutet av januari men vi får se vad läkaren säger..
Jobbar idag första dagen efter julledigheten och känner mig inte speciellt motiverad, skulle helst bara vara hemma och pyssla
Men det är ju iallafall kort vecka och sen får jag väl stå ut några veckor till..
Önskar er alla en god fortsättning på nya året!
hmm mitt hb-värde låg på 82 idag
känns inte så kul .