Coriander skrev 2011-08-28 19:53:10 följande:
Hmm... då kanske det är olika från graviditet till graviditet...
Jag beställde pizza idag och även om det smakade helt okej gick det bara inte att få ner. Fick ligga mig ner två gånger under middagen, då det kändes som att maten inte gick ner... sammanlagt 1 timma och 10 minuter tog det för mig att äta halva pizzan. Och mot slutet var den ju alldeles kall.
Imorgon drar plugget igång och jag vet inte hur jag ska klara av det. Vi har en lunchrestaurang på skolan, men det blir tungt att stå där och köa först ca 20 minuter för att få ta mat, välja sedan "rätt" bland olika rätter och äta upp allt innan man ska tillbaka till nästa lektion... vi har timma lunch, men brukar bli ca 20 - 30min att käka och ta sig till nästa lektion.
Måste nog förbereda lite snacks att ha i väskan, för annars lär jag tuppa av. Kanske skiva lite saltgurka, en smoothie som man kan dricka under första lektionen, lite nachos, babymajs, körsbärstomater... haha, låter ju mer som man ska ut på en picknick än till skolan
Haha ja jag tror det blir bra om man tar med sig något, det känns som att man inte alls har någon koll nu när suget sätter in och om man verkligen är sugen. och oftast när jag äter blir jag så jävla illamående, men jag kräks aldrig. fyy de är jobbigt faktiskt.