• Nikis

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

gud va jag tycker veckorna och dagarna går segt :(

• Nikis
    Stinis83 skrev 2011-08-06 13:54:06 följande:
    Haha Lokesmami, jag håller med! Fast jag tycker tiden går mycket fortare för er andra ;)

Jag har en konstig dag idag, har ont i magen (känns som växtvärk tack och lov) och bara sover och sover. Jag får så dåligt samvete mot min dotter som vill vara med sin mamma... Är det nån mer som haft såna dagar? Jag är i v 10 nu.
    Jag har haft många sånna dagar då jag bara sover och sover. Min sambo är förstående, men min son blir ledsen :( tycker synd om honom..
  • Nikis

Jag gjorde de där testet med bikarbonat? igår. får se om de stämmer efter rul ;)hehe

• Nikis
    Coriander skrev 2011-08-07 20:20:27 följande:
    Så bråkar jag med mannen min igen. Jag mår skit hela tiden, ska återvända till jobbet imorgon efter 7 veckors semester och har pga graviditeten inte gjort alla de saker som jag ville göra - hela semestern har varit ett botten napp tack vare detta. Aldrig mer att jag ska bli gravid på semestern i alla fall. Min man fick nog av mig och nu säger han att det är jag som velat ha barn och jag ska inte komma och säga negativa saker till honom iaf. 

Sa precis att han kan slippa mig helt om han vill. Bara att packa ihop alla grejer och dra - visade på dörren. Eller alternativt så åker jag imorgon till jobbet flera timmar tidigare och aldrig mer återtvänder hem.

Allt bara suger så hårt just nu. Jag mår illa, men märker inget av ett barn. Jag är trött och orkar inte göra något. Jag ska till jobbet där jag garanterat kommer att spy några gånger under dagen, då min mage inte klarar av att se pä sånt som jag dagligen måste ta del ut av på jobbet... Gråter 

Jag vill bara härifrån - långt bort! 
    Usch vad tråkigt när man bråkar, det är det värsta som finns. 
    Jag och sambon bråkar oxå en del sen jag blev gravid, även om han är mer förstående denna graviditet än den förra.

Brukar ni bråka? Tror du inte att ni kan sätta er ner och prata om vad de var som hände. Försök att inte beskylla varandra utan använd mer meningar som säger "jag blir ledsen när jag får höra..." Ja inte vet jag. Men de är alltid lättare att skylla på varandra och då förstorar man bara upp allting.  
  • Nikis
    79anil skrev 2011-08-08 11:14:24 följande:
    Vadå för test??
    Precis, man heller bikarbonat i en plastmugg , man kissar i muggen och rör snabbt om. Om det blir någon reaktion så är de en pojkeoch om de inte är någon reaktion alls så är de en flicka ;)
  • Nikis

på torsdag ska jag på inskrivning :) spännande ;) Får man tid för rul då oxå?

• Nikis

gud vad folk skriver här. hänger inte alls med längre. usch orkar inte läsa igenom allt :P hehe
    Imorgon är de inskrivning för mig :) 

• Nikis

har ni några förslag på namn än? Tycker pojknamn är jättesvårt, men nu kanske vi har hittat ett som vi båda gillar :/ får suga på de namnet i några veckor till;)

• Nikis

Nu har jag vart på inskrivning. Vecka 9+0 idag :) Känns sådär. Min bm tyckte att jag redan vägde lite för mycket så 7 kilo är vad jag ska gå upp denna graviditet. kul att ha den pressen :P får redan börja motionera mer så kanske jag kan hålla det. Men hon va likadan sist jag va gravid oxå då hon hela tiden påpekade min vikt :/
     Det var sista gången jag träffade henne för hon ska sluta. får se vad min andra bm tycker och tänker om min vikt. Usch vilken vikt nojja :P 

• Nikis
    ZebraMyran skrev 2011-08-11 10:37:51 följande:
    Jag går ur gruppen nu, känner inte att jag får ut något av denna gruppen, räcker med de andra jag är med i.
    Jag känner att jag gör detsamma snart. Lycka till :)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)