• Nikis

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

är har ni andra inskrivning och i vilken vecka är ni i då?

Jag ville ha samma bm som jag hade när jag väntade min son, men hon ska sluta i september så kommer bara ha henne på första mötet :( Tråkigt tycker jag, för jag tyckte verkligen om henne!!! 

• Nikis

börjar ni få mage? ni som har fått barn tidigare kanske får en tidigare mage??

• Nikis
    annikas syster skrev 2011-07-20 10:31:40 följande:
    Jag kommer nog få snart, har iofs inte gått ner allt från förra graviditeten, men magen är bra svullen!!
    nej jag har inte heller gått ner allt från förra graviditeten, fast sonen är två år och sex månader, hahaha.. ser mest fet ut..
  • Nikis

Idag har jag gått in i vecka sju. I min förra graviditet var detta dagen då jag började må illa och kräktes. Uääck..
    Idag mår jag bra, jag mår inte illa än iaf :) Kanske en flicka denna gång? :) 

• Nikis
    faceprimer skrev 2011-07-21 10:57:59 följande:
    jag går också in i vecka 7 idag
    då har vi ju säkert BF samtidigt, jag har 14 augusti. när har du?
    14:e augusti? Jag har 14:e mars :P
  • Nikis
    fyrvaktaren skrev 2011-07-21 14:45:07 följande:
    Jag går också in i vecka sju idag. Första graviditeten och kräktes första gången igår. Så trevligt så... Obestämd Hoppas du slipper det den här gången!
    åååh fyy kräkas är aldrig kul :( ja jag hoppas att jag slipper..
  • Nikis
    Jeliqa skrev 2011-07-23 09:51:23 följande:
    Jag går med så fort det blir offentligt. :) Vill inte att någon ska kunna se på fb att vi väntar bebis. Eller är gruppen hemlig så den inte syns för andra?
    jag gåroxå med när jag berättat för alla :)
  • Nikis
    feelings skrev 2011-07-23 14:26:30 följande:
    Avsäger mig gravidrollen... har ett pågående missfall
    Neeej fan vad tråkigt :(
  • Nikis
    faceprimer skrev 2011-07-23 09:56:30 följande:
    varför skrev jag augusti? haha vad knäppt, det märkte jag inte ens själv att jag skrev
    haha, mars menar jag ju såklart.
    hahaha önsketänkande kanske :P Ja men då har vi samtidigt. Jag vet inte säkert än men enligt fl så är de den 14:e :) Och min mens va ganska regelbunden tyckte jag :) Hur mår du??
  • Nikis
    BebisVagga skrev 2011-07-24 12:58:29 följande:
    Någon som fyller i graviditetskalendern här på FL??!?!?! jag gör.. vill gärna läsa era med
    Jag har gjort det, men den är inte 100 % säker
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)