Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Vi mår alla toppen, trötta och jag är öm men okej!
Forts kommer! Lycka till alla som är på G!:) Snart väntar frukost här på BB!
Kram på er
Grattis till pojken :)
Imorgon vid den här tiden är vi på förlossningen. Jag är sjukt nervös denna gång :P
Hade hoppats att värkarna skulle komma igång av sig själv, hoppas att dom gör det under dagen då.
Usch vad spännande det här är :) Även fast det känns som att jag har influensa i hela kroppen så vill jag bara föda barn.
Vad blir de för stjärntecken? Såg en sida där det stod att stjärntecknen har ändrats så jag är tydligen inte stenbock längre :/ Kul närman har en stenbock tatuerat bakom örat :P
Har smällt i mig med säkerthet min sista gravidsemla. Fick tårar i ögonen, den va så god..
Nu har jag lämnat sonen hos mormor. Jag visste inte att jag skulle reagera såhär. Fan vad jobbigt det var, jag är så ledsen och har en klump i halsen. Jag vet att han har det bra hos mormor, han älskar sin mormor, men jag vill ha min pojke här med mig, busa och pussas och kramas.
Nästa gång vi ses så är han inte ensambarn längre, det är så jobbigt att veta det tycker jag. Ska han dela våran uppmärksamhet med en liten bebis nu. Ååh när jag tittar på honom så blir jag så ledsen. Min lilla lilla pojke. Gud va jobbigt det känns. :'(
Gud va ni skriver, men jag har ju inte vart inne på ett tag. orkar inte läsa ikapp allting nu heller, men ska göra det sen. Ser dock att vissa har fått sina bebisar. Grattis till er :)
I onsdags den 21/3 klockan 18.40 kom våran Juno till världen med sina 3330 gram och 52 cm lång. Allt gick superbra och jag är jättenöjd med förlossningen och personalen på ds :) Dock så gillade jag inte bb hotellet så mycket. Imorgon ska vi tillbaka på återbesök, ta pku prov och hörselprov. Vi fick vara kvar 48 timmar på bb eftersom jag hade lång vattenavgång och då måste man ha extra koll på bebisen. Hon har vart gul och är gul men inte så gul så att hon måste gå igenom behandling. Får se vad dom säger om det imorgon.
Nu har jag piss ont i brösten. Jag försöker att amma, hon tar bröstet någorlunda, men vill amma ofta för hon somnar vid bröstet. Nu är vårtorna fulla med sår och blåsor och jag mår dåligt av amningen. Har köpt salva som ska hjälpa, har testat vårdnapparna men det gick inte alls. Usch Vill bara ge henne ersättning som sonen fick när han va liten, men då känner jag mig som en dålig mamma.
Sambon ser att jag är deppig, han är orolig för mig. Jag vill må bra, jag vill ge Juno en bra start. Ska prata med personalen på ds imorgon om det här.