Vi som väntar marsbebis 2012 :-)
Lyckobebis: Guud va han är fin :) Har ni kommit överrens om namnet? ;)
Lyckobebis: Guud va han är fin :) Har ni kommit överrens om namnet? ;)
15 dagar kvar för mig idag, det är ju inte såå mycket, med ja ;) Det kan ju oxå va 30 dagar och det är mycket :P
Längtar extra mycket nu när man fått se så många söta bebisar här i tråden :)
Ponja: Nej jag har kvar min bebis i magen :P Två veckor kvar idag så lär ju ta ett tag till känns det som, men jag vill absolut inte gå över BF :P men vem vill det? hehe
Imorgon ska jag till bm, förhoppningsvis sista gången, har ett datum till bokat med det är dagen efter bf, ska nog skita i det tillfället ;)
Hoppas bm kan checka lite hur det ser ut där nere ;) Hur gåre för dig Ponja?
En liten fråga till er som gått över tiden. Jag har BF på tisdag 13/5. Idag var jag hos BM och hon bokade ett till besök den 22/3, dvs när jag gått två veckor och två dagar över tiden.
Är det inte rimligt att ha fler besök när man passerat v40? Eller någon extrakoll på förlossningen?
Jag tror och hoppas att jag inte ska gå så mycket över tiden. Min andra barn har ju kommit två veckor innan samt på BF-dagen.
En liten fråga till er som gått över tiden. Jag har BF på tisdag 13/5. Idag var jag hos BM och hon bokade ett till besök den 22/3, dvs när jag gått två veckor och två dagar över tiden.
Är det inte rimligt att ha fler besök när man passerat v40? Eller någon extrakoll på förlossningen?
Jag tror och hoppas att jag inte ska gå så mycket över tiden. Min andra barn har ju kommit två veckor innan samt på BF-dagen.