• Nikis

Vi som väntar marsbebis 2012 :-)

Stinis83 skrev 2012-02-27 16:07:36 följande:
    Hej tjejer! Har försökt skumma igenom lite, men ni är ju så flitiga :) Kl 12:54 föddes vår efterlängtade lille William, 52 cm lång och 4040 g tung! Känslorna är all over the place ;) Allt gick bra och var både bättre och sämre än jag hade väntat mig :) Vår lille prins är här och han mår bra, just nu sover han på sin pappas bröst. Mina grabbar! Bedövningen börjar släppa... aj caramba! Massa kramar till er alla, och stort tack för era tankar och hurra-rop idag :)
    Grattis till er :) Härligt att han är ute nu :)
  • Nikis

Är rädd för att gå över tiden nu när det kommit så många tidiga bebisar :P kommer väll föda en jätte :P

• Nikis
    Wielkip skrev 2012-02-27 17:30:20 följande:
    Eller hur!
    Jag drömde inatt att bebisen glömdes kvar i min mage...kom på några månader efter bf att den inte kommit än, haha!
    Haha fyy vilken panik :P Är så nyfiken på att veta vad hon ska väga och hur lång hon kommer att vara. spännande är det. men jag har 24!! dagar kvar :( segt.
  • Nikis
    Chetti skrev 2012-02-27 18:26:49 följande:
    Och jag har 35 dagar kvar. Nu längtar jag som en tok för att många redan har fått härinne. Samtidigt vill jag att han ska stanna inne åtminstone 3 veckor till så han är färdigbakad och redo att åka hem Solig

Ja, det är bara att titta på alla bebisbilder och längta vidare, en dag blir det vår tur 
    känns skönt att en dag blir det faktiskt våran tur. den som väntar på något gott ;)
    Jag är i vecka 37 nu, byter till vecka 38 på fredag, är bebis färdigbakad då? vet fortfarande inte hur man räknar :) hehe

• Nikis
    Mary Jo skrev 2012-02-27 18:48:53 följande:
    Bebisen är färdigbakad när du gått 37+0.  
    Tack för svar :) 
  • Nikis
    canjjj skrev 2012-02-28 01:27:40 följande:
    Äntligen är det över. 23:45 kom han.. Nu är jag såååå trött..
    Grattis till pojken, hoppas att allt gick bra :) 
  • Nikis
    Chetti skrev 2012-02-28 10:16:11 följande:
    GRATTIS till sonen {#emotions_dlg.flower}Hjärta

Verkar vara ett riktigt pojkår i år 
    tycker det känns som ett flickår :p de är ju många här i tråden som vet att dom ska få flickor :) vi får se hur det ser ut sen :) ska bli kul 
  • Nikis

Snart ska jag bege mig på mamma/gravid lunch/fika som vi har spikat varje tisdag här i orten :P Dock är det bara jag som är gravid som ska komma idag, men jag får väll mysa med dom andra bebisarna :)

• Nikis
    Chetti skrev 2012-02-28 10:30:26 följande:
    Jo, det kanske är rätt lika men de flesta som kommit nu är väl pojkar?

Vi får göra en lista sedan och se haha Solig 
    Ja de kanske de är, hehe. har inte så stor koll nu kanske :P
    men en lista sen skulle va kul så man kan se namn, vikt längd och sådär :) 
  • Nikis
    MAMMY 86 skrev 2012-02-28 20:50:01 följande:
    Hej tjejer, idag kl 10:21 kom våran Mila till världen  3595 gr och 50 cm 
    vi är nu hemma och njuter=)

Ååh Grattis :) Och redan hemma, vad skönt :)
Svar på tråden Vi som väntar marsbebis 2012 :-)