Inlägg från: godisgrisen |Visa alla inlägg
  • godisgrisen

Träningsnördar - här samlas vi!

God morgon

Har helt sjuk träningsvärk i axlarna sen i måndags....gött

Laddar för ett benpass nu på förmiddagen, ska bara låta frukosten smälta lite först

• godisgrisen

40 min ben avklarat Längtar efter träningsvärken som kommer........

Ger MissKaos lite motivation och sparkar iväg henne till gymmet

• godisgrisen

Nyss ätit kvällsmat, laddar för en promenad om ett tag...ska bara låta maten sjunka först.....och vänta till det slutar regna

Både benträning och promenad på samma dag....måste vara all energi från godiset (ja, jag hade kvar från igår och kan inte låta det bli gammalt i skafferiet....) Men nu är det iaf slut, och nästa gång jag går på affären ska jag blunda och springa förbi godishyllan.

• godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 17:42:26 följande:
    Håller på att hasta iväg på nästa pass idag jag med, men både promenad och benövningar, mina benhinnor skulle gråta, du gör det bra Glad
    ja, OM jag kommer iväg...regnar fortfarande *suck*
  • godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 19:29:40 följande:
    Hej igen hur gick det, blev det av?
    JA! 55 min PW blev det

Känner mig såå nöjd med träningen, tänk om jag hade lika pepp när det gäller maten, eller skräpet jag äter mellan måltiderna. DÅ skulle jag få fantastiska resultat...

Nåja, en sak i taget och snart så lossnar även kosten, tänker inte  ha förbud eller dåligt samvete, det har jag provat och det funkar inte för mig.
  • godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-10 21:02:11 följande:
    Helt rätt Glad
    Nu sitter jag och smaskar i mig ägg m kaviar och en stooor kopp te, samtidigt som jag dregglar över allt gott som bakas på TV.......
  • godisgrisen
    Aprilia1977 skrev 2011-08-11 06:46:46 följande:
    FÖRSTÅ! Morgonpromenaden avklarad! För första gången på ett bra tag som jag har stigit upp kl 05:00.

Ikväll blir det styrketräning!

Lycka till alla!

Äpple
    Bra jobbat!
  • godisgrisen
    Evenstar skrev 2011-08-11 09:47:00 följande:
    Oh första gången på länge jag har träningsvärk i ryggen. Körde ett tungt pass igår, massa latsdrag, pulldown, marklyft och rodd. Det känns idag kan jag lova.
    Jag var riktigt taggad att köra ben idag - MEN jag tror jag börjar bli sjuk. Halsen gör ont, huvudvärken börjar smyga sig på och jag börjar känna mig hängig.
    Jag som aldrig brukar bli sjuk - sist jag var sjuk var innan jul förra året. Hmpf!

Vad pysslar ni med idag?
    Vräk i dig C-vitaminer och vila så ska du se att du piggnar i snabbt som attan
  • godisgrisen

Själv har jag idag "råkat" köpa två träningstoppar och en sportbh......så nu kan jag träna snyggt

• godisgrisen
    ETSS skrev 2011-08-11 17:37:52 följande:
    Jag drabbades av en helt osannolik energitopp i går efter mina dubbla pass och kunde inte somna. I dag har jag varit pigg med, men nu lämpligt till att jag ska gå iväg på träning, känner jag mig rätt slö och lat och behöver nog en motiverkande kick in the butt..
    spark
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!