Vi som önskar/ska göra/gör Äggdonation i Finland 2011
Till er som ska resa till Åbo, det här är restips från ett inlägg jag skrev tidigare på tråden:"...vi löste det genom att boka hotellkryssning, vi åker till Åbo så att vi är framme på morgonen då vi gör insättningen. Sen går vi raka vägen till ett hotell i kvarteret intill och slappar och sover sen över (för det var på hemresan det saknades hytter), får en hotellfrukost och tar sen båten hem strax innan nio Vi tar även med bilen, ändå kostar det totalt knappt 1400:-! Då tog vi ändå inte billigaste hytten.
Om man letar lite på Viking Lines sida kan man faktiskt oftast få till en rätt bra deal
Jag kan förresten rekommendera Viking Lines medlemskort, gratis att skaffa och ger oftast bra rabatter på själva resan."
Vi bodde på Hamburger Börs, nära och bra, vi fick checka in på morgonen när vi kom med båten och äta frukost trots att vi egentligen hade tillträde först kl 12 och frukost till dagen efter. Vi flyttade alltså frukosten och dagen efter när vi åkte hem med morgonbåten köpte vi istället frukostbuffé på båten och slog ihjäl ett par timmar
Billig och väldigt bekväm lösning!!!
NinaCamilla: med "vanlig mens" menar jag den som kommer av sig själv och inte p.g.a. att jag slutar med hormoner.
Lie1: Grattis, jag håller tummarna!
TracyC: Oj, vilken tur ni hade! Otroligt! Härligt att höra att oddsen inte måste vara tiptop för att det ska lyckas.
Stor kram till er allihop!!!