• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken

Hej!Glad

Låter som du är fit for fight igen. Vad bra!
    Jag gjorde som du sa, körde fertilityfriend i komb med ägglossningsstickor. Intressant! Hade positivt 10 okt, tempen dippade 11 okt och har stigit lite långsamt sedan dess... Bör ha mens typ fre-lör.

Har kollat lite inför vår utredning. Enl. min handledare i skolan som jobbar på kvinnokliniken bör vi inte vara oroliga för att missa ngt då personalen på Ultragyn är experter på att ta anamnes gällande barnlöshet. Jag ska ju dit dagen innan dig också så jag kan feed-backa innan du ska dit.

Tar du temp nu?

Kram{#emotions_dlg.flower}

• Tabbs2

Hej!
    Ja visst är det ganska intressant att tempa?  Tror du att det blir mens eller kan det bli ngt annat?

Jag tempar varje dag, har blivit som en "drog" plus att min akupunktör vill se mina kurvor varje gång:)

Vet inte om du är intresserad men du kan se mina kurvor i ngn av nedanstående länkar (hoppas jag)

<a href="www.fertilityfriend.com/home/352cd7">My Ovulation Chart</a>
    [url=www.fertilityfriend.com/home/352cd7]My Ovulation Chart[/url]
  • CT11

Hej Tabbs och Draken!

Undrar om jag kan få hoppa in i er tråd? Jag är 30+ med ett ma bakom mig och kämpar tappert för att bli gravid med första barnet.

• Draken

Hej Catarina!

Självklart får du hoppa in här.
    Våra bakgrunder kan du ju läsa dig till men hur ser din ut?
    När fick du ditt MA? I vilken vecka? Hur länge har du/ni försökt sedan dess? Du får självklart svara på vad du vill men du är så välkommen till vår kämpar-tråd!

• Draken
    Tabbs2 skrev 2011-10-17 16:56:27 följande:
    Hej!
    Ja visst är det ganska intressant att tempa?  Tror du att det blir mens eller kan det bli ngt annat?

Jag tempar varje dag, har blivit som en "drog" plus att min akupunktör vill se mina kurvor varje gång:)

Vet inte om du är intresserad men du kan se mina kurvor i ngn av nedanstående länkar (hoppas jag)
    <a href="www.fertilityfriend.com/home/352cd7"& gt;My Ovulation Chart</a>
    [url=www.fertilityfriend.com/home/352cd7]My Ovulation Chart[/url]
    Ja, mkt intressant! Känns som vanligt...mens I guess...
    Hur ofta går du hos akupunktören?

Hmm, funkar inte att kolla från min dator...hade varit väldigt intressant att se...hmm...går det att kopiera bilden tror du? Om du vill såklart...
  • Tabbs2

Hej Catarina!

Du är jättevälkommen hit:) även om det såklart är supertråkigt att du måste vara här...

Jag är oxå nyfiken på hur länge ni försökt o så..om du vill berätta...

• Tabbs2
    Draken skrev 2011-10-17 22:17:31 följande:
    Ja, mkt intressant! Känns som vanligt...mens I guess...
    Hur ofta går du hos akupunktören?

Hmm, funkar inte att kolla från min dator...hade varit väldigt intressant att se...hmm...går det att kopiera bilden tror du? Om du vill såklart...
    Jag går ungefär en gång i veckan på akupunktur och har gjort sedan mitt andra MF i mars...

Ska försöka ordna så man kan se mina kurvor...
  • Draken
    Tabbs2 skrev 2011-10-18 09:22:41 följande:
    Jajamen! Tycker att det ser ut precis som det ska. Vilket ju är jättebra.
    Jag har ju ingen hel kurva än men när mensen kommer kan jag visa. 
    Lätt beroendeframkallande det här...
Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?