• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Draken

BIM+1 men som sagt så var ju ägglossningen väldigt sen...och känner inte av ngt alls.
    Du har ju några dagar kvar till BIM så jag ska inte fråga om du känner ngt.

• Tabbs2

Inte testat då?

En vecka kvar för mig, så mkt kan hända...ändå pendlar jag mellan att redan ge upp nu o ..ja..hopp om att det kanske kan ha tatt sig..som vanligt alltså:)

• Draken

Näää...har inga test...om den inte dykt upp på fredag testar jag... Duktigt va!Drömmer (vill testa nu...och ändå inte...för besvikelsens skull).

Ja, du får engagera dig i en massa annat ist (lättare sagt än gjort). Något skoj att se fram emot till helgen kanske?

• Draken

Men vad faaaan! Testade negativt precis...och ingen mens. Blääää!!!

• Tabbs2

men hallå! vad händer nu då? hur många dagare efter ÄL är du? Kan ju vara så att allt blir förskjutet om ÄL va sen...

Jag vågar nästan inte säga det men...jag är gravid:) Testade superduper svagt i söndags/igår (syntes bara om jag höll mot en lampa:) ), men i morses syns det med blotta ögat:) tjiho! MEN (alltid ett men känns det som)..jag har blodblandade flytningar...:( så jag vet inte alls vad som händer...bara hålla tummar o tår att det inte är ngt knas....

Håller tummarna för dig nu då!
    Kram

• Draken

Åhhhh, vad glad jag blir för din skull! Hoppas, hoppas att det går bra nu. Flytningarna kanske bara är gammalt blod?!

Jag fick min mens igår. Skitont och en jäkla massa klumpar så skulle kunna ha varit ett tidigt mf (det nagativa testet till trots).

Önskar dig all lycka till!! Uppdatera gärna hur du mår :)

Stor grattiskram!

• Tabbs2

Hej!
    Usch låter inge vidare att ha ont..kanske bättre att inte veta om d va MF el inte?

Själv är jag helt lamslagen..vet inte vad jag ska tro...idag var testet svagare än igår:( Kan det bero på att jag drack väldigt mkt igår kväll (urinet var väldigt utspätt imorses..), kan nivån av hcg variera så här i början? ahh griper efter halmstrån jag vet..o d ända jag kan göra är att vänta o se..blää!!!

• Draken

Men vad fan!!! Tycker ju iofs att det skulle vara konstigt om du hunnit plussa och få mf och att det skulle visa mindre mängd hcg redan nu?! Kan du inte testa i övermorgon igen och inte dricka så mkt imorgon kväll?

• Tabbs2

Jag har bestämt mig för att försöka slappna av lite, jag kan inte göra mer än vad jag gör för att det ska gå vägen...
    Inget rosa el brunt varken igår el idag och tempen upp ytterligare två snäpp idag så det är ju positivt..ska INTE göra ngt mer gravtest förrän tidigast nästa vecka.. o då digitalt så jag inte analyserar sönder mig:)

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?