Tabbs2 skrev 2011-08-30 13:45:29 följande:
hej hej!
hur e läget?
Mens här:( Tror jag iaf..e ganska lite så jag kan inte ens använda tampong men färskt blod är det liksom...har fortf ömma bröst men det betyder väl nada...hur faan kan hoppet finnas kvar att det ändå skulle vara något när man blöder liksom...:)
Gjorde misstaget att berätta för en kollega om våra MF o att vi försöker (i våras ngn gång, hon är 50+ o berättade då lite om egna MF o så..) idag kommer hon in o blinkar lite menande o frågar hur jag mår o hur d går!! va faan! o så lägger hon till- ja alltså jag menar ju inte så, att snoka eller så men du är så försiktigt med att äta fisk...
Blir knäpp...
ha d gott!
Förlåt att jag svarar så himlans sent... Har haft så mkt med omtenta (suck) och annat. Bra i bebisverkstadssyfte iofs då man inte hinner tänka så mkt.
Vet precis vad du menar med att berätta och så blir det bara fel... Jag har turen att inte ha pluggat färdigt än och har sagt till en del att vi lagt bebisverkstaden på hyllan ett tag för att plugga färdigt. Just för att de inte ska undra så mkt. Drygt det där. Kan du inte säga som det är till henne? Att det är jobbigt och att du lovar att berätta när du är gravid?
Nu kämpar vi på!
Stor kram