• Draken

30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?

Vi började planera barn sommaren 2010 och hittills har det resulterat i två MA, senaste i januari. Finns det kanske någon mer 30+ med BIM i juni, som planerar första barnet och tidigare haft MA/missfall?

• Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?
  • Tabbs2
    Draken skrev 2011-06-28 10:28:48 följande:
    Kört är det inte...jag har testat neg BIM-2...sedan positivt BIM+1.
    Tänk också vad perfekt det är om det blir nästa månad eller månaden efter?! Då blir det ju en april el majbebis Drömmer

Tror inte att jag kommer kunna hålla mig...men, men...

Nu får vi njuta av solen och försöka att inte haka upp sig på det man inte kan göra något åt.
    Nä precis:) (Inte haka upp...kan inte göra ngt åt...osv...)

Men plötsligt händer det!
  • Draken

Men åååååå vad svårt att inte testa!!
    Tabbs, hur mår du?

• Tabbs2

Ja det är för svårt så jag har kapitulerat helt:)
    Testar varje dag, ibland två ggr per dag! Helt sjuk jag vet;)
    Men bara negativt..senast imorses på vad som skulle kunna vara BIM-dagen buhu...
    Men nu har jag gjort slut på alla billiga tester från testlagret o tänker fasiken inte slösa dyra test på min galenskap så jag väntar in mensen som jag är övertygad kommer snart...

Hur går det för dig då? kunnat hålla dig från att testa? Några symptom??

• Draken

Nej, tycker inte att det är helt sjukt... Isf är vi två... En gång testade jag trots att jag hade fått mens. Tyckte att jag hade symptom ändå... Man vill så gärna och hoppas...och håller testet under alla lampor...

Aja...och jag behövde bara skriva att jag knappt kunde hålla mig så kom mensen idag. Suck!

Det blir vår tur!!! Det är jag övertygad om.

Kram!

• Tabbs2

Neej va tradigt...
    Men man får tänka positivt:) Härliga sommarkvällar att göra nya försök framöver, semester oxå kanske?
    Å som du sa april eller maj barn är ju absolut inte fel...:)

Klart det blir vår tur! Finns inget alternativ:)

Jag har fortfarande inte fått mens..o tempen upp ett snäpp idag..vet inte alls vad jag ska tro om detta...ont i brösten o mensvärk..men inget plus..(hittade ett test till i en necessär:) )...bara att vänta...synd bara att jag är så dålig på att vänta:)

Passa på att drick lite goda drinkar i helgen!

Kram!

• Tabbs2

Gomorron!

Idag fick jag mens:( O mensvärk from hell... hmm himla konstig cykel det här..skönt att det är semester snart så man koppla av lite..

Hur gör du för att inte stressas sönder av allt det här? Börjar du få åldersnoja?

• Draken
    Tabbs2 skrev 2011-07-04 09:38:08 följande:
    Gomorron!

Idag fick jag mens:( O mensvärk from hell... hmm himla konstig cykel det här..skönt att det är semester snart så man koppla av lite..

Hur gör du för att inte stressas sönder av allt det här? Börjar du få åldersnoja?
    Hej! Tråkigt att mensen kom (el. iofs hade ju varit värre om den inte kom utan +).

Jadu, ju mer man har att göra desto mindre stress...och ibland kan jag tycka att det är skönt att det bor en liten festprisse i mig...så jag försöker väl egentligen göra allt som jag tycker är skoj och som kommer att bli svårare när man väl blir gravid...

...visst finns det en viss uns av åldersnoja också men jag har bestämt mig för så länge jag är under 35 är det inget jag ska tänka på (försöka)... Hur känner du?

Vad ska vi hitta på den här månaden vid ägglossning tro?! :D
  • Tabbs2

Hej Draken!

Hur har det gått i sommar?
    Ngt plus än?

Jag har inte fått ngt plus än, utan väntar nu på BIM igen...alltid denna jädra väntan..
    Nu börjar jag ju noja över att det inte tar sig igen...

• Draken

Hej! Nä, det var då tusan till att inte vilja fästa. Aja, skam den som ger sig. Väntar på BIM jag med (onsdag). När har du?

Lyckokram!

• Tabbs2

Mäh, va fasen liksom:) varför vill d inte ta sig nu!?
    Blir så satans frustrerad över d här...
    BIM ungefär måndag..efter min väldigt långa cykel fick jag en väldigt kort förra ggr så nu är jag smått förvirrad..men ÄL va måndagen den 15:e iaf..
    Har du nu på onsdag? Några symptom än?

Ja stoor lyckokram till dig oxå!

Svar på tråden 30+, planerar första barnet, tidigare missfall/MA, BIM juni?