Fortsättning - nu som mammor allihop
Vi har hängt ihop från till , genom till !
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Vi har hängt ihop från till , genom till !
Vi lämnar www.familjeliv.se/Vantar_barn/Forum-11-237/m53034252.html och fortsätter här som mammor allihop!
Hittat!
Oxå hittat hit!
Nu är jag också här!
Då hittade jag hit
Nu har jag oxå hittat hit. Hinner inte sitta här så ofta...
Avlider snart av trötthet. Killarna turas om att vara vakna så därmed är någon vaken hela tiden, dom sover mellan 22 och 05 ungefär men äter minst ett nattmål.. oftast runt tvåklippet.
Idag blir dom fyra månader!
Ska man börja med gröt eller potatis? (det har jag glömt bort)
Gröt tänkte vi också börja med, främst för att vi kommer köra det på kvällen och det var tydligen bra att inte ändra om maten, d.v.s. köra gröt på lunchen eftersom det så småningom ska vara riktig mat där. Jag skulle ju också vilja bunkra lite mer i magen på kvällen så natten inte blir så matintensiv. Senaste två nätterna har jag sovit dåligt. F har legat bredvid mig mest hela tiden och jag vaknat flera gånger av att han vill fortsätta äta.
Idag hade vi 5-månaderskontroll med läkare och andra vaccinationsdosen. Nu ligger lilleman med feber Hoppas det snart går över för han har varit lite tagen och gnällig ikväll. Jag helammar ju fortfarande men tänkte försöka med lite smak-gröt när han är på topp igen. Han hade avvikit lite från kurvan, och kanske behöver han mer att äta nu. Vikt var iaf 6680g och längd 63 cm.
Imorgon blir det grötstart!
Ville höra med bvc först att vi kunde prova med den vanliga mjölkfria... hoppas dom inte reagerar på mjölk utan att det var nyföddhetsproblem "bara" med magen innan...
Bvc koll idag. Colin vägde 6015 g och Vilgot har dragit ifrån med sina 6370 g tror jag det var. Tror båda var 62,5 cm oxå Minnet är bra men superkort
Gonatt på er!