Fortsättning - nu som mammor allihop
Nu är jag också här!
Nu är jag också här!
Monchichi: KL 14 blir bra, jag och Svea siktar på det! Vad trevligt!
Jag kan på tors, vad kul! Träffas gärna på Vallby.
30/6 Majjssan77, Monchichi, Lexie, Stickan
Jag har en mossgrön vagn. Vad kul att vi blir så många, vi ses på torsdag!
Hej!
Jag har haft fullt upp den senaste tiden, med besök och renovering i källaren mm. Jag hinner sitta vid datorn en liten stund ibland, men jag har inte prioriterat det. Vill gärna hålla kontakten och det skulle vara kul att ses snart. Jag var till öppna förskolan på Skallberget idag och tycker att det verkar bra där. Kanske skulle vi kunna ta en träff på någon öppen förskola på fredag tex??
S växer och frodas, hon äter nu gröt på förmiddagen, lunch och sen fruktpuré och smörgås på eftermiddagen. Enligt BVC ska de inte behöva amma lika mycket på natten när de börjar äta mat, men hon ammar oftast 2 gånger varje natt ändå. Det gör inget, men jag börjar bli sugen på att få sova hela nätter igen
Majjssan77: Jag kommer ju inte från Västerås och har inte så många kompisar som bor i stan. Jag har en nära vän som är mammaledig, och vi försöker träffas någon gång i veckan i alla fall. Hittills har jag inte hunnit känna mig ensam, men jag är en sån person som gärna är lite för mig själv ibland. Gillar att vara hemma och pyssla
Hur gick samtalet med läkaren, ska J få en peg?