Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
Jäjd skrev 2011-05-07 19:50:10 följande:
Kan vi inte ta den här tråden just nu till att arbeta på våra respektive personlighetsfel (i vissas fall störningar)?Apropå verkligen ingenting alls. Lite OT.
Jag verkar vara störande seriös och artig på nätet, vilket är lite märkligt för jag är inte sån privat (den här tråden är bra för mig helt enkelt)
Är rent ideologiskt väldigt öppen inför sex och olika sexuella preferenser och blir sällan chockad, därför är det ju lite märkligt att jag är så pass pryd och privat med mitt eget samliv.
Jag är en väldigt stor optimist, och nästan naiv i min tro på en bättre värld.
Trots alla vidrigheter jag har sett i mitt liv så verkar jag nästan inte ha förmågan att hata andra människor, jag hatar företeelser och åsikter, men kan inte hata människor (inte ens de som verkligen förtjänar det)
Jag verkar lugn, men har tidigare haft ett rätt "osvenskt" temprament (som jag i och för sig har lärt mig hantera) och jag har blivit lite lugnare på äldre dar.
Är sockerknarkare (på avgiftning)
Jag är skadad i hälsenan (vilket gör att jag inte kan springa på några dagar, vilket kan påverka mitt humör. Vi får se om några dagar. Om jag blir grinig, säg till )
Har alltid haft en tendens att vilja vara tvärtemot (vilket påverkar min musiksmak, filmsmak och jag tror att det är därför jag är rätt pryd eftersom jag bland annat umgås i ett gäng ovanligt kåta killar), men jag har lärt mig att slappna av.
Ett annat problem jag har haft är att jag har varit lite perfektionist (jag har varit nära att knäcka mig själv i min vilja att vara den perfekta pojkvännen, anställde, studenten, forumdebattören), men det har blivit mycket bättre sen jag blev pappa. Har lärt mig att man inte kan vara perfekt, och har lärt mig väldigt mycket om att njuta av livet...
Och något av en hönspappa är jag också!