Inlägg från: Quintus Zebra |Visa alla inlägg
  • Quintus Zebra

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:50:23 följande:
    Ja du har hamnat på rätt ställe...

Jag tror också det underlättar när man lär känna folk här. Som jag, Jaded, Cooper, Rose, MrsAssault och Bakvänd (som jag iofs inte känner så bra ännu), vi är liksom helt införstådda med vad som "gäller". Sedan lär man känna andra och då blir det mer en...avslappnad atmosfär där man vet att det är ok att flirta, driva med varandra osv.
    Känns tryggt Glad

Såg att I Rose I var utloggad igen, inser att det kan verka som att jag undviker henne. Och det är ju självklart inte så Oskyldig
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-06 14:51:48 följande:
    Ska jag ta hand om dig raring? Hjärta
    Haha.

Känns som du (och ett par andra) har gjort det redan Flört

Jag fick en oväntat varmt välkomnande tråden.

Men det kan man ju vänta sig av en anti-nationalist (om jag får kalla dig det), "vi" är ju ofta varma och välkomnande individer Tungan ute
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:54:42 följande:

Obotlig svensk. Tungan ute
    Glad

Nejdå, jag är ovanligt lättlärd. Och jag har fått veta här på FL och i diskussioner med nationalister i massa år att jag knappt är svenska alls Glad

Knappt en dag har jag hängt med "er" och jag känner mig redan lite mindre pryd...
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 18:24:32 följande:

Jag ska nog kulturberika GZ inom sin tid. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Den som lever får se!

Ser fram emot dina försök.

Är inte riktigt så bräcklig som det verkar Flört
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 19:10:37 följande:
    Strax tillbaka !

Ska bara läsa lite ur " Kommunistiska manifestet" för barnen och sjunga KUMBAYA så de somnar !

Hahahahaha!

Glöm inte Expon också. Funkar bra som godnattsaga...
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 19:04:41 följande:
    1. Hahahahahaaa ja detta börjar se riktigt illa ut...

2. Jag sitter i en tråd med en brud som jag inte alls förstår mig på som kommer med saker som "Utbildning är vad jag kallar att kasta bort sitt liv"...
    Jag börjar gråta snart.
    1. Haha! Zebran, den pryda fegisen. Känns som jag visat rätt sida av mig själv i tråden hittills Flört

2. Har sett detta. Det märkliga är ju att hon verkar vara seriös. Tänkte slänga mig in i debatten när barnen har somnat. Om ni andra inte redan har hunnit säga allt vettigt då...
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 19:59:02 följande:
    Gå in här och läs inlägg #758 ... kan ni förklara vad hon menar ang svenska språket ?

www.familjeliv.se/Forum-26-434/m58731532.html
    Hehe, ja,  hmmmmmm? Förstår inte riktigt vad hon menar.

Tror att jag antagligen är alldeles för högutbildad för att förstå sådan sann visdom Flört
  • Quintus Zebra
    Mandi74 skrev 2011-05-06 19:22:20 följande:
    Ingen risk, hon tar inte till sig vad någon skriver ändå.. hon har rätt alla andra har fel. Så det lär nog finnas att göra för dig oxå sen.
    Ja, det är kanske inte värt det. Känns som om ni är tillräckligt många som sysselsätter henne redan...
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 19:42:21 följande:
    Så du har inget emot om jag flörtar?

*Böjer mig fram och ger QZ en puss på kinden så han får se ner i min urringning*
    Vad har jag gett mig in på nu? Flört

Nej, jag har inget emot att bli flörtad med, bara du inte förväntar dig att få nånting av samma vara tillbaks.

Mina principer sitter som berget så du fördärvar mig inte på en dag Glad
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 20:17:12 följande:
    Vilken fantastisk människa ! Ja så länge man är lycklig så ..

Ja jag har nog läst en bok för mycket för att förstå ...
    Visst är det fint med mänsklig mångfald?

I vanliga livet tycker jag ibland att det nu för tiden finns allt för få riktiga orginal, profiler och människor som vågar vara annorlunda. Men på FL känns det ju inte direkt som en bristvara Flört.

Ibland får man helt enkelt ge upp och inse att man inte kan förstå alla människor, men du får se det positiva också. Du får ju slita och öva upp debatttekniken i alla fall Skrattande
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...