Inlägg från: Quintus Zebra |Visa alla inlägg
  • Quintus Zebra

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:20:18 följande:
    Hehe. Det är lugnt.

Döeewatwn tror jag att du nog skulle passa perfekt med två stycken av PK-tjejerna här inne. Tungan ute
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 13:27:51 följande:
    Men QZ är ju så lyckligt gift. Vi kan inte flörta med honom.
    Tänkte just skriva "för en gångs skull vill jag inte ta en gift man från hans fru", men det låter ju helt puckat.
    Så jag säger inte det.
    Host.
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:31:23 följande:
    Men spelar roll. Jag är också lycklig gift, älskar B av hela min väsen och skulle inte byta ut B mot någon men nätflirt/Cybersex är rolig.

Haha!

Rose:

Skillnaden är kanske att din man INTE läser den här tråden, vilket min fru i allra högsta grad gör... Flört
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:54:06 följande:
    Min man vet vad jag håller på med. Skulle ju inte göra något bakom ryggen på honom. Sånt ser varken han eller jag som otrohet. Jag är ju konstig jag också. Ser ingenting som otrohet förutom känslor men men....
    Nej, ska inte insinuera att du går bakom ryggen på nån. Skojar bara.

Sanningen är den att min fru mest skulle tycka det var skoj, jag försöker nog mest dölja det faktum att jag egentligen är rätt pryd
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:03:49 följande:
    Då ska du nog inte läsa den här tråden alltför noga vissa dagar...
    Haha, så farliga är ni inte.

Har inget emot att andra håller på. Det är svårt att chocka mig. Är bara lite privat av mig med min eget samliv (för att återkoppla till det du och jag har pratat om innan så kan det ju vara så att jag vill vara lite tvärtemot machokillkompisarna som skryter om sina sexuella erövringar och flirtar högt och lågt!).

Och sen tror jag att jag helt enkelt är en väldigt monogam varelse. Jag skojar om det mesta, men att skojflirta känns av någon anledning lite olustigt. Däremot är min fru nog lite mer flirtig och det har jag absolut inget emot, jag litar ju på henne.

Sorry, om jag kommer hit in och är helt seriös. Jag kan inte hjälpa det. Ni får anmälla mig om jag är allt för OT! Tungan ute
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:01:26 följande:
    Hahahaha nej jag kan till viss del hålla med dig.
    Men jag skulle inte kunna flirta med QZ på skoj ens, han talar så varmt och underbart om sin familj hela tiden och jag skulle inte ens få ut något nöje av att småflörta (även på skoj) med honom.

Herregud jag klarar inte ens av att inboxa honom utan håller all konvo i gästboken hahahaha!

Respekt QZ!!!

Ja lite konstig är du Rose, men ingen har nog undgått att du älskar din man Hjärta
    Respekt tillbaks till dig, NGWP!

Och tack, för respekten.

Sexmoralism är bland det värsta jag vet så jag tycker att det är underbart att andra kan vara mer öppna och avslappnade, det ligger inte riktigt för mig bara.
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-06 14:26:11 följande:
    Du ger onekligen ett ovanligt hedersamt intryck. Flört
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
    Ja, jag skulle nog absolut kunna lära mig att vara lite mer avslappnad. Grejen är ju att jag inte är riktigt så här seriös privat. Vet inte riktigt varför jag har blivit en så vänlig, hedersam och seriös person just när jag debatterar. Men det beror nog på att jag från början ville ta avstånd från all pajkastning och mobbning som finns på nätet, och att jag tror att en mer seriös diskussion är möjlig och att det skulle kunna vara ett sätt att motverka fördomar.

Som sagt, mer nu än någonsin blir det väl tydligt att jag behöver HJÄLP. Jag är ju kroniskt seriös, till och med i ert sällskap Flört .

Help meeeeeeee!
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:17:57 följande:
    Applåderar vilt !

Nääämen gulle klart det är en liten PK-Muslimkramande-batikälskande individ du uppfostrar . Jag ser tydligen tecken på det jag !

Skrattande

Tack! Ska hälsa honom det !!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:36:20 följande:
    Hhahahaha and here we go!

Att suga på bröst är faktiskt väldigt trevligt...

*Ser QZ smyga ut genom dörren...*
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Hmmmmm, är nog dags att gå med barnen till lekplatsen Oskyldig

*Zebran stänger ner datorn, tar ett barn under varje arm och springer ut ur huset*
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:45:01 följande:
    *Går fram, tar QZ i handen, drar med honom till mitt skrivbord så får han stå där och titta på när Nicegirl sätter sig gränsle över mig*
    QZ has left the building!!

Förvånad
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:43:08 följande:
    hahah det är det svenska blodet i dig ... Du är bortom all hjälp !
    Skrattande

Hihi!

Men ge inte upp hoppet om mig riktigt än! Flört
  • Quintus Zebra
    Neod skrev 2011-05-06 14:55:25 följande:
    Klubben för inbördes beundran Skrattande
    Är det inte underbart med en homogen miljö, där folk med liknande värderingar umgås utan friktioner?

Men vi gillar ju som sagt mångkultur så du är välkommen. Det är bara att komma hit och kulturberika tråden hur mycket du vill Skrattande
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...