Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-15 15:27:13 följande:
Det är sunt att ha för lite tid för FL tycker jag!
Älskar ditt Bob Hund citat, så jag ska börja älska hans mustach också. Mustascher är coola, jag har länge varit ett stort fan av Salvador Dalís sköna mustasch!
Härligt att du såg dem live! Du är fortfarande lite hög antar jag?
Haha, ja det stämmer kanske. Kan faktiskt ärligt erkänna jag för omväxlings skull inte har saknat det så mycket. Har gjort alldeles för mycket roligt för att hinna längta.
Ja, Salvadors mustacher är klockrena. Hade en period (för väldigt länge sedan) precis efter det att jag hade flyttat hemifrån då jag hade kopior av Dali-tavlor på nästan varje vägg i min dåvarande lilla etta.
Grejen är den att jag faktiskt upptäckte i måndags att Jonas har klippt av mustacherna, så nu när jag tänker på det så kanske mitt bildbyte är någon slags undermedveten sorgehandling?
Ja, jag är hög. Efter två låtar trodde jag att dom hade blivit lite gamla och trötta, men dom kom igång. Och var nästan bättre än vanligt. Jag har aldrig sett ett bättre liveband, och har aldrig hört någon ha så bra mellansnack som Thomas. Och det är nog ganska inspirerande för ett gäng gamla indie-gubbar att dom efter tjugo år kan dra tusentals människor till Liseberg.