Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 22:28:11 följande:
Vad hände med hälsenan?
Och var tränar du?
Hoppas det är något sexigt så Bakvänd och Rose får något att svettas över i morgon...
Hahahahaha!
Nja, vet inte om det är så sexigt. Sorry
Jag spelar innebandy en gång i veckan med sju killkompisar. Ett bra sätt att hålla kontakten, men samtidigt är vi vinnarskallar allihop så det är blodigt allvar
Men framförallt så springer jag. Helst i skogen (på små stigar och vandringsleder), och helst minst 1,5 mil åt gången. Det är då jag funderar, tänker på livet, kommer på idéer, får utlopp för aggressioner, samtidigt som jag bara njuter. Jag har alltid sprungit, även när jag var riktigt liten. Det är som terapi och meditation i ett.
Det som hände med hälsenan var att det fina vädret kom, och jag kunde helt enkelt inte hindra mig själv från att gå ut springa varje dag sju dar i rad, trots att jag började känna att hälsenan smärtade lite. Sista dan var vi ute på landet, på en plats där jag inte har sprungit så mycket förrut. Jag sprang fel och hamnade på ett kalhygge, där jag var tvungen att ta mig över en mängd hårda fällda träd, vilket belastade hälsenan för mycket. Sen två dagar senare på innebandyn så kom smärtan på riktigt.
Men, det verkar ha läkt bra. Jag vill bara inte riskera nåt.
Har tränat det mesta nån gång i livet (olika lagsporter, och på gym, och lite boxning, och skidåkning) , men vet inte om det är så mycket som är sexigt direkt.
För nåt år sen var jag på en svensexa och provade strip aerobics dock! Trodde det skulle vara en ploj, men det var faktiskt riktigt roligt och bra träning (förutom att det var rätt skoj att se sig runt och se femton män i olika åldrar åma sig på en stol
). Har sällan blivit såå svettig. Men jag har för närvarande inga planer på att göra det regelbundet