Inlägg från: Quintus Zebra |Visa alla inlägg
  • Quintus Zebra

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:12:41 följande:
    Hahahaha jo hon har tyvärr anammat ordet fredagsmys totalt...
    Jag är en mycket överseende mor med sådant dock. Oroar mig mer för hennes musiksmak just nu.

Eric Saade liksom...
    Som tur är har jag lärt henne att uppskatta Peter Tosh.
    Man får ta det good med det bad helt enkelt.

Hur går det med dina barn? Tom Waits?
    Haha. Jo, vad gör man inte för ungarna?

Min barns musiksmak är också lite blandat mellan högt och lågt. Saade har jag sluppit hittills dock Glad

Sonen gillar musik och brukar gunga med i takt, men han är inte petig alls.

Dottern är mer bestämd. Hon hade en period där vi överhuvud taget inte fick spela något annat hemma än Pippi- och Bamse-låten, men det gick som tur var över.

Hon har inget emot Tom Waits, hon är ju van, men det är ingen favorit.  Det är dock mycket annat av min musik som hon gillar. Hennes absoluta favoritlåt att dansa till, är "Dansa, fastän" med Säkert (och det gör mig ju stolt).

Sen så har hon ju "tyvärr" (Flört) kusiner också som förpestar hennes musiksmak med diverse mer eller mindre irriterande youtube-"musik" (t.ex. Gummy Bear, Schnappi, The Duck song, Arne Aligator, o.s.v.)
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 15:18:46 följande:
    Oh lala! Var bokar man tid? Tar han emot trekant förslag? Börjar bli sugen igen. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:22:51 följande:
    Yummy!?!?!?!?!

Vet ej, han har tystnadsplikt.
    Men han kommer logga ut nu när du är här hahahahahahahaha
    Åh, herregud!

Jo, vi pryda, monogama Gigolos med tystnadsplikt är ju lite svåra att boka. Tur att frun tjänar pengar Flört
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:14:49 följande:
    Men nu blir jag riktigt besviken på dig. Jag som trodde att du spionerade på alla mina inlägg i alla trådar. I en tråd skrev jag nyligen att mina farföräldrar hette Cyril & Alice. Det borde ge dig en ledtråd. So, take a guess. Flört
    Jag tänker ju spontant på fotbollshjälten Cyril Rool, så jag gissar Frankrike?
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 17:46:32 följande:
    Jag börjar tro att QZ undviker mig.
    Here I am!!

Nej då! Det bästa sättet att hantera fobier är att möta sin rädsla Flört.

Fast nu loggar jag ner igen...
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:40:46 följande:
    Men han var ju bergis bög. Nej, min farfar var minsann ingen snigelätare.
    Ja, hans sexliv vet jag inget om. Han var fram tills nyligen en ovanligt tuff försvarare som innehar det franska rekordet i antal röda och gula kort!!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 17:50:31 följande:
    Du måste sluta våldföra dig på honom så fort han visar sig!
    Hehe, hon har ju fått mitt godkännande så jag kan inte klaga Skrattande
  • Quintus Zebra
    Druid skrev 2011-05-07 18:02:41 följande:
    Men Rose det finns minst en miljon andra personer som jag hellre skulle se utvandra än dig.
    Har inte sett dig i många diskussioner, men jag tror det är första gången jag håller med dig!!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 18:51:59 följande:
    Alltså, be careful what you wish for säger jag bara...
    Jag är medveten om att jag har öppnat pandoras ask, men om jag har sagt att det är ok att hon flörtar med mig (så länge hon inte förväntar sig nåt tillbaks) så får jag ju stå vid mitt ord!!
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 19:47:18 följande:
    Jag respekterar ditt mod
    Solig

Mod eller dumdristighet?

Framtiden får utvisa.

Jag brukar ju kallas naiv av Sverigedemokrater allt som oftast så det ligger kanske nåt i det?
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-07 19:59:17 följande:
    Aha, ok här kommer det;

Jag har itutats nationalistiska åsikter som jag ihärdigt arbetar bort. Enligt egen utsago lyckas jag väl!

(Hur går det för dig, Druid?)

Kram nu sötnos Jaded?
    '

Av vad sett på forumet har du lyckats ypperligt!

Du skulle kanske öppna en klinik som avgiftar nationalister? Du vet ju hur man gör Skrattande

Med tanke på den växande skaran sverigedemokrater som vi har i det här landet så borde vi ta till vara på dina kunskaper!! Glad
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...