• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 23:00:52 följande:
    Jag känner igen det där...
    Jag spenderar överdrivet myckt pengar på studentlitteratur som jag sedan vägrar sälja. Jag älskar böcker.
    Hahahaha, ja jag indoktinerar min dotter för fullt. Hon har FNs mänskliga rättigheter i barnboksform och när vi gör "veckans ord" läxan hittar hon på meningar som "alla är lika mycket värda" hahaha!
    Jag pyser också av stolthet när hon är den enda i klassen som kan förklara vad FN är och vad de gör och att Omar Al Bashir är en dum gubbe.
    Det bådar gott.
    Jag ska berätta något rolig:
    Jag har en killkompis som är gift och har en son. Dom brukar titta på persiska kanalen Jam-E-Jam via satelit och det går en barnprogram på lördagar där barn kan ringa och säga vad dom vill (Kanalen sänds från Iran). hur som helst så var vi hemma hos dom en helg och min son ville så gärna ringa till barnprogrammet.
    Lite Fakta. Den här familjen har en hund som liknar Ap-skallen (Ahmadinejad) på pricken och det har jag ju påpekad många gånger.
    När Nik ringde till kanalen så började dom fråga om hur gammal han är, vad han tycker om och så kom dom fram till var han är och vad han ska hitta på. Då får han ur sig "Ja, vi är hemma hos mammas kompis och dom har en hund som mamma tycker liknar Ap-skallen".
    Åh, jag skrattade så jag höll på att dö. Min lilla sötnos förstod inte vad han hade sagt som fick programledaren att nästan skita på sig.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 23:17:11 följande:
    Hur gammal är du?

*är social*
    Men gumman. Det finns något som heter presentationssida.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place  :  Du har fanimej hunnit med en hel del du också, hur är det möjligt att hinna med allt det där när du har en dotter att se till också, för jag har förstått att du inte "missköter" henne på nåt vis utan hinner med både studier och din dotter. En del människor är fan makalösa. {#emotions_dlg.flower}

Jag har inga barn men hann för bövelen inte med på gymnasiet ändå. Fast i sanningens namn hade jag 2 vita möss å ta hand om, det var säkert därför mina studier blev lidande. När jag tänker efter.
    Men i vilket fall, NGWP, så är du i sanning en imponerande varelse .

Med detta sagt har jag en önskan också : Skulle du vilja vara så snäll å byta nick till ett namn ist, jag vill kalla dig vid NAMN, inte nån konstig jävla metafor eller vad det nu är dur har som nick. Snälla. Hjärta
    Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 23:18:31 följande:
    Jag ska berätta något rolig:
    Jag har en killkompis som är gift och har en son. Dom brukar titta på persiska kanalen Jam-E-Jam via satelit och det går en barnprogram på lördagar där barn kan ringa och säga vad dom vill (Kanalen sänds från Iran). hur som helst så var vi hemma hos dom en helg och min son ville så gärna ringa till barnprogrammet.
    Lite Fakta. Den här familjen har en hund som liknar Ap-skallen (Ahmadinejad) på pricken och det har jag ju påpekad många gånger.
    När Nik ringde till kanalen så började dom fråga om hur gammal han är, vad han tycker om och så kom dom fram till var han är och vad han ska hitta på. Då får han ur sig "Ja, vi är hemma hos mammas kompis och dom har en hund som mamma tycker liknar Ap-skallen".
    Åh, jag skrattade så jag höll på att dö. Min lilla sötnos förstod inte vad han hade sagt som fick programledaren att nästan skita på sig.
    Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Barn äger...
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 23:12:11 följande:
    Puss. Kyss
    Aaaah, blir alltid lika glad av å se dig, min kära Rose.  Solig
    Kill them all and let God sort them out. Arnaud Amalric.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 23:22:54 följande:
    Aaaahahahahahahaha...

Ummm..tänkte inte på det?
    Jag älskar att snoka. Detektivarbete MELIKE.
  • I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-05-06 23:24:25 följande:
    Aaaah, blir alltid lika glad av å se dig, min kära Rose.  Solig
    Detsamma. Hjärta
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...