• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • TheCoopers
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 20:26:08 följande:
    Visst är det fint med mänsklig mångfald?

I vanliga livet tycker jag ibland att det nu för tiden finns allt för få riktiga orginal, profiler och människor som vågar vara annorlunda. Men på FL känns det ju inte direkt som en bristvara Flört.

Ibland får man helt enkelt ge upp och inse att man inte kan förstå alla människor, men du får se det positiva också. Du får ju slita och öva upp debatttekniken i alla fall Skrattande
    Ja där kan jag inte annat att hålla med dig . Jag har ett par alldeles underbara original på jobbet och jag tycker det är så skönt att se att det finns så mycket folk med så olika sätt att vara . Sen att de är trevliga och roliga också är ju bara ett plus i kanten .

Jag gillar folk som är sig själva och som vågar stå för det de tror på ÄVEN om jag tycker att deras åsikter är puckade hahah
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 20:30:16 följande:
    Är du säker på att du snackar med rätt person? Eller har du gjort övertolkningar av mina argument gällande invandring? Jag tror på sistnämnda och du är för ignorant att ta till dig invandringskritiska argument.
    Kommer från rätt person.

Den som har varit ignorant, trångsynt, fördomsfull och dömande är faktiskt du men du är bara för självupptagen och förstoppad för att kunna förstå det.

Valet av nick har du verkligen gjort bra. Det passar dig perfekt.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 20:34:57 följande:
    Kommer från rätt person.

Den som har varit ignorant, trångsynt, fördomsfull och dömande är faktiskt du men du är bara för självupptagen och förstoppad för att kunna förstå det.

Valet av nick har du verkligen gjort bra. Det passar dig perfekt.
    We shall overcooooome...

*fortsätter skriva*
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-06 21:01:24 följande:
    Tydligen slipper afrikaner straff när de våldtar svenska tjejer.
    Fel alla män slipper straff när de våldtar i Sverige .
    I'm the me I choose to be ...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 20:46:32 följande:
    We shall overcooooome...

*fortsätter skriva*
    Har absolut inget intresse av att komma överens med Fisen. Snorungar står inte högt på min lista.
  • fisförnäm
    TheCoopers skrev 2011-05-06 20:31:54 följande:
    Ta't lugnt fisen ! Här är alla åsikter välkomna !

Jag kommer kanske skrika lite på dig och skaka på huvudet .. men det är ok att inte tycka lika ...

Vi gillar olika ... remember ?
    Jag är  hur lugn som helst. Sluta övertolka!
  • MrsAssault
    fisförnäm skrev 2011-05-06 20:30:16 följande:
    Är du säker på att du snackar med rätt person? Eller har du gjort övertolkningar av mina argument gällande invandring? Jag tror på sistnämnda och du är för ignorant att ta till dig invandringskritiska argument.
    Jag har liksom varit off i ett år typ och har missat dig totalt, vem är du och hur ska jag hantera dig? Är du "invandrare är korkade och kriminella", "jag vägrar sluta säga neger/negerboll" eller "svenskarna kommer att utrotas av islam"?
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 20:19:13 följande:
    Vad har jag gett mig in på nu? Flört
    Nej, jag har inget emot att bli flörtad med, bara du inte förväntar dig att få nånting av samma vara tillbaks.
    Mina principer sitter som berget så du fördärvar mig inte på en dag Glad
    Hehe, det är lugnt QZ. Du behöver inte skriva något liknande till mig. Det kommer naturligt ska du se med tiden.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...