• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Mandi74
    TheCoopers skrev 2011-05-06 19:10:37 följande:
    Strax tillbaka !

Ska bara läsa lite ur " Kommunistiska manifestet" för barnen och sjunga KUMBAYA så de somnar !

Välj låtar från Sound of music istället.. mycket trevligare.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Mandi74
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 19:18:05 följande:
    Eat my dust...

Du skriver väldigt fult oxå!

• Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 19:04:41 följande:
    1. Hahahahahaaa ja detta börjar se riktigt illa ut...

2. Jag sitter i en tråd med en brud som jag inte alls förstår mig på som kommer med saker som "Utbildning är vad jag kallar att kasta bort sitt liv"...
    Jag börjar gråta snart.
    1. Haha! Zebran, den pryda fegisen. Känns som jag visat rätt sida av mig själv i tråden hittills Flört

2. Har sett detta. Det märkliga är ju att hon verkar vara seriös. Tänkte slänga mig in i debatten när barnen har somnat. Om ni andra inte redan har hunnit säga allt vettigt då...
  • Mandi74

Och nu har jag spermat färdigt tråden, dags för fredagsmys. Äpple

• Mandi74
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 19:20:35 följande:
    2. Har sett detta. Det märkliga är ju att hon verkar vara seriös. Tänkte slänga mig in i debatten när barnen har somnat. Om ni andra inte redan har hunnit säga allt vettigt då...
    Ingen risk, hon tar inte till sig vad någon skriver ändå.. hon har rätt alla andra har fel. Så det lär nog finnas att göra för dig oxå sen.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 18:55:40 följande:
    Nej, då. Nu övertolkar du (ett vanligt kvinnofenomen, kanske?). Snarare tvärtom, det är komiskt.

Förklara lite närmare vad du menar, är du snäll.
    Det är fritt fram för dig(er) att bunta ihop ALLA svartskallar i era diskussioner men när jag buntade ihop dig med Neod och Druid så tog du illa upp?

Varför är det ok för dig att säga att ALLA från MENA är si och så och jag kan inte bunta ihop 3stycken som jag och dom flesta med mig tycker har liknande åsikter?!
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 19:09:22 följande:
    Glad
    Nejdå, jag är ovanligt lättlärd. Och jag har fått veta här på FL och i diskussioner med nationalister i massa år att jag knappt är svenska alls Glad
    Knappt en dag har jag hängt med "er" och jag känner mig redan lite mindre pryd...
    Åh, stackaren. Har du blivit kulturberikad? Synd om dig

Ska ta hand om dig.

*Kramar om QZ utan några som helst baktankar. Oskyldig*
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 19:13:41 följande:
    Den som lever får se!
    Ser fram emot dina försök.
    Är inte riktigt så bräcklig som det verkar Flört
    Så du har inget emot om jag flörtar?

*Böjer mig fram och ger QZ en puss på kinden så han får se ner i min urringning*
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...