• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Nice Girl Wrong Place
    fisförnäm skrev 2011-05-06 18:05:06 följande:
    Hoppas du bajsar i rabatter så ofta du kan...

Jag kan dock nämna flera nackdelar med bajs, men det känns överflödigt då jag tror du mycket väl vet om det.
    Man brukar ju annars använda typ kobajs.
  • fisförnäm
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 18:06:20 följande:
    Man brukar ju annars använda typ kobajs.
    Jag talar om generellt bajs.
  • I Blackrose I

Alltså vad är det med ND/SD och kroppsvätskor? Inbördes fetish? Obestämd

Spermier, bröstmjölk, bajs.....??

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 18:01:32 följande:
    Skönt att du vågade komma tillbaks när Rose gått offline...Drömmer

Jag ska nog kulturberika GZ inom sin tid. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 18:23:20 följande:
    Alltså vad är det med ND/SD och kroppsvätskor? Inbördes fetish? Obestämd

Spermier, bröstmjölk, bajs.....??
    Nu har ju jag inte hängt med i tråden men var det inte ni i fjortisgänget som disskuterade om sådant? Även snoppar och sånt. *fniss*
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 18:26:11 följande:
    Nu har ju jag inte hängt med i tråden men var det inte ni i fjortisgänget som disskuterade om sådant? Även snoppar och sånt. *fniss*
    Du verkar redan vara "kulturskadad" Det stavas annars diskutera.

Nejdå det var dina trosbrödrar som skulle ha spermiesmörgås eller vad det var. Bajs är väl också något du verkar vara fans av.
  • Mandi74
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-06 15:21:19 följande:
    Men va fan!!
    jag tittar in så sällan på fl numera och hade sånna förhoppningar om att denna tråd skulle bjuda på såväl
    elaka påhopp som motvillig sexuell spänning men vad ser jag? För tredje gången på rad! En massa jävla snällt småmys!! Seriöst det måste ju finnas folk som inte tål er och vill ge er en straffomgång (oralt såklart det är ju trots allt ett familjelivsforum).
    Det är inte tillåtet att vara ovän med någon i tråden, då får man skaffa sig ett eget rum och fightas i..  tror det är mest snack och lite verktstad. Som vanligt när det gäller pk:iterna.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Nice Girl Wrong Place
    Mandi74 skrev 2011-05-06 18:30:10 följande:
    Det är inte tillåtet att vara ovän med någon i tråden, då får man skaffa sig ett eget rum och fightas i..  tror det är mest snack och lite verktstad. Som vanligt när det gäller pk:iterna.
    Du kan få bli ovän med mig om du vill.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 18:28:59 följande:
    Du verkar redan vara "kulturskadad" Det stavas annars diskutera.

Nejdå det var dina trosbrödrar som skulle ha spermiesmörgås eller vad det var. Bajs är väl också något du verkar vara fans av.
    Hmm...det var jag som ville ha en spermiesmörgås Skäms
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...