• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 18:42:35 följande:
    De är alltså mina trosbröder. Jag känner mig frälst på något sätt. Äntligen har jag funnit dem. Din beskrivning av deras åsikter var väldigt övertygande.
    Åho, så du tog illa upp? Jaha........ Kräks

Ja, det är inte rolig när man får sin skit kastad i ansiktet på sig.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 18:50:03 följande:
    Åho, så du tog illa upp? Jaha........ Kräks

Ja, det är inte rolig när man får sin skit kastad i ansiktet på sig.
    Nej, då. Nu övertolkar du (ett vanligt kvinnofenomen, kanske?). Snarare tvärtom, det är komiskt.

Förklara lite närmare vad du menar, är du snäll.
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:50:23 följande:
    Ja du har hamnat på rätt ställe...

Jag tror också det underlättar när man lär känna folk här. Som jag, Jaded, Cooper, Rose, MrsAssault och Bakvänd (som jag iofs inte känner så bra ännu), vi är liksom helt införstådda med vad som "gäller". Sedan lär man känna andra och då blir det mer en...avslappnad atmosfär där man vet att det är ok att flirta, driva med varandra osv.
    Känns tryggt Glad

Såg att I Rose I var utloggad igen, inser att det kan verka som att jag undviker henne. Och det är ju självklart inte så Oskyldig
  • fisförnäm
    Mandi74 skrev 2011-05-06 18:46:48 följande:
    Men insåg att jag missade svaret du fick.. så går det när man ignorerar. Drömmer
    Inte mycket till svar ändå så du hade din poäng...
  • TheCoopers

Ohhh me like your pics Ms Meja !! *wiiitwooo* ( busvisslar ) hhaha

Men snålt att bara bjuda på halva brösten ...
    Måste va svennebanen i dig !

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-05-06 18:55:40 följande:
    Nej, då. Nu övertolkar du (ett vanligt kvinnofenomen, kanske?). Snarare tvärtom, det är komiskt.

Förklara lite närmare vad du menar, är du snäll.
    ay ay ay fisen du ger dig in på DJUPT vatten ! Övertolka är inget kvinnofenomen ... möjligen ett mänskligt fenomen ... eller så ett familjeliv fenomen ...
    I'm the me I choose to be ...
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 18:56:25 följande:
    Känns tryggt Glad

Såg att I Rose I var utloggad igen, inser att det kan verka som att jag undviker henne. Och det är ju självklart inte så Oskyldig
    Hahahahahaaa ja detta börjar se riktigt illa ut...

Jag sitter i en tråd med en brud som jag inte alls förstår mig på som kommer med saker som "Utbildning är vad jag kallar att kasta bort sitt liv"...
    Jag börjar gråta snart.
  • Quintus Zebra
    Noun skrev 2011-05-06 14:51:48 följande:
    Ska jag ta hand om dig raring? Hjärta
    Haha.

Känns som du (och ett par andra) har gjort det redan Flört

Jag fick en oväntat varmt välkomnande tråden.

Men det kan man ju vänta sig av en anti-nationalist (om jag får kalla dig det), "vi" är ju ofta varma och välkomnande individer Tungan ute
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...