• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-05-06 15:10:20 följande:
    Mina lökar är helt amazing nu, E-kupa som står rakt ut!
    Åfan, inte ens när jag var gravid var dom större än C-kupa.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2011-05-06 15:06:49 följande:
    hhaha jaaa ! Ok Bakis bakdel och Jadeds läppar då kanske ( I know I like them ) hahhaha

Jag kan klura på vad jag ska donera .. alltså jag har fina bröst .. men de är inte i D kupa klassen direkt .
    Hahahaa ja...

Problemet är att vi alla är så egenkära att alla vill donera sina lovelys!
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-06 15:10:20 följande:
    Mina lökar är helt amazing nu, E-kupa som står rakt ut!
    Åh jaa då tar vi dina !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-06 15:18:26 följande:
    Alltså jag kan egentligen donera hela mig för jag är fan perfekt
    hahahhaha

Men du får lugna dig ! Dina tuttar tar vi !

Stora fina bröst är lite som paradiset !
  • Familjeliivsfinastenick

Men va fan!!
    jag tittar in så sällan på fl numera och hade sånna förhoppningar om att denna tråd skulle bjuda på såväl
    elaka påhopp som motvillig sexuell spänning men vad ser jag? För tredje gången på rad! En massa jävla snällt småmys!! Seriöst det måste ju finnas folk som inte tål er och vill ge er en straffomgång (oralt såklart det är ju trots allt ett familjelivsforum).

• TheCoopers
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-05-06 15:21:19 följande:
    Men va fan!!
    jag tittar in så sällan på fl numera och hade sånna förhoppningar om att denna tråd skulle bjuda på såväl
    elaka påhopp som motvillig sexuell spänning men vad ser jag? För tredje gången på rad! En massa jävla snällt småmys!! Seriöst det måste ju finnas folk som inte tål er och vill ge er en straffomgång (oralt såklart det är ju trots allt ett familjelivsforum).
    ja vi väntar här med våra batonger och knogjärn ... men ingen kommer ...
  • I Blackrose I
    Men va fan!!
    Dom blir så kära i oss att det är omöjligt. Vem kan motstå oss? Kyss
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • MrsAssault
    Men va fan!!
    Det har varit nassar här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror jag..
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...