• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:43:08 följande:
    hahah det är det svenska blodet i dig ... Du är bortom all hjälp !
    Hahahahahahahahahahahahaha, säger inget mer. Foten i munnen
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Quintus Zebra
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:17:57 följande:
    Applåderar vilt !

Nääämen gulle klart det är en liten PK-Muslimkramande-batikälskande individ du uppfostrar . Jag ser tydligen tecken på det jag !

Skrattande

Tack! Ska hälsa honom det !!
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:44:11 följande:
    Åh herregud !
    *springer och hämtar vinet och chipsen * det här kommer bli underhållning !
    Hämta starksprit är du snäll. Flaskan kan komma till användning och det svider något underbart.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:36:20 följande:
    Hhahahaha and here we go!

Att suga på bröst är faktiskt väldigt trevligt...

*Ser QZ smyga ut genom dörren...*
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Hmmmmm, är nog dags att gå med barnen till lekplatsen Oskyldig

*Zebran stänger ner datorn, tar ett barn under varje arm och springer ut ur huset*
  • Quintus Zebra
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:45:01 följande:
    *Går fram, tar QZ i handen, drar med honom till mitt skrivbord så får han stå där och titta på när Nicegirl sätter sig gränsle över mig*
    QZ has left the building!!

Förvånad
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:39:52 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
    Ja, jag skulle nog absolut kunna lära mig att vara lite mer avslappnad. Grejen är ju att jag inte är riktigt så här seriös privat. Vet inte riktigt varför jag har blivit en så vänlig, hedersam och seriös person just när jag debatterar. Men det beror nog på att jag från början ville ta avstånd från all pajkastning och mobbning som finns på nätet, och att jag tror att en mer seriös diskussion är möjlig och att det skulle kunna vara ett sätt att motverka fördomar.

Som sagt, mer nu än någonsin blir det väl tydligt att jag behöver HJÄLP. Jag är ju kroniskt seriös, till och med i ert sällskap Flört .

Help meeeeeeee!
    Ja du har hamnat på rätt ställe...

Jag tror också det underlättar när man lär känna folk här. Som jag, Jaded, Cooper, Rose, MrsAssault och Bakvänd (som jag iofs inte känner så bra ännu), vi är liksom helt införstådda med vad som "gäller". Sedan lär man känna andra och då blir det mer en...avslappnad atmosfär där man vet att det är ok att flirta, driva med varandra osv.
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:46:45 följande:
    Hämta starksprit är du snäll. Flaskan kan komma till användning och det svider något underbart.
    Va fan Rose jag har inget sånt hemma ! Går det bra med Alsolsprit ?
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:39:52 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
    Ja, jag skulle nog absolut kunna lära mig att vara lite mer avslappnad. Grejen är ju att jag inte är riktigt så här seriös privat. Vet inte riktigt varför jag har blivit en så vänlig, hedersam och seriös person just när jag debatterar. Men det beror nog på att jag från början ville ta avstånd från all pajkastning och mobbning som finns på nätet, och att jag tror att en mer seriös diskussion är möjlig och att det skulle kunna vara ett sätt att motverka fördomar.

Som sagt, mer nu än någonsin blir det väl tydligt att jag behöver HJÄLP. Jag är ju kroniskt seriös, till och med i ert sällskap Flört .

Help meeeeeeee!
    Ska jag ta hand om dig raring? Hjärta
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:41:48 följande:
    Hon bråkar med mig i en Islam-tråd. Låt henne va och sätt dig gränsle över mig.......
    Meh! Gjorde du bara skenmanöver för att jag inte skulle få se..? Gråter
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...