• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:20:18 följande:
    Hehe. Det är lugnt.

Döeewatwn tror jag att du nog skulle passa perfekt med två stycken av PK-tjejerna här inne. Tungan ute
    Men vad har jag skrivit?

Däremot ska det ju stå. Neods FEL. Han smittar mig.....Skrikandes
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-06 13:02:14 följande:
    Jag är normalt sett inte den som lägger mig i vad andra äter, men du Neod; Du vet att det finns alternativ till sperma, bröstmjölk och insekter?
    Varför äter Neod Sperma? Homo? Obestämd
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 13:17:45 följande:
    Man vet aldrig. Enligt ryktet skall Tom snart komma ut med en ny platta och han jobbar på en animerad film tillsammans med Terry Gilliam. Du kanske ser och hör honom överallt snart? Kanske är det dags för Tom att vid 62 års ålder få sitt stora breda genombrott och bli folklig till sist? Flört

Ah, Expo självklart! Är ju inte ens säker på att jag någonsin har läst ett exemplar av tidningen så det vore väl dags nu!! Tack för tipset...
    Den stora frågan är om du fortfarande är intresserad av Tom när han blir folklig och normal...
    Har du inte den känslan ibland? Att du liksom vill behålla dina smultronställen för dig själv?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:20:18 följande:
    Hehe. Det är lugnt.

Döeewatwn tror jag att du nog skulle passa perfekt med två stycken av PK-tjejerna här inne. Tungan ute
    Döeewatwn HAHAHAHAHAHA jag trodde du började snacka persiska och tänkte påminna dig om att vi är i SVÄRJÖ och att vi snackar svenska här.

Men QZ är ju så lyckligt gift. Vi kan inte flörta med honom.
    Tänkte just skriva "för en gångs skull vill jag inte ta en gift man från hans fru", men det låter ju helt puckat.
    Så jag säger inte det.
    Host.
  • I Blackrose I

Men sluta smutsa ner tråden med JÅ. Skrikandes

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 13:27:51 följande:
    Döeewatwn HAHAHAHAHAHA jag trodde du började snacka persiska och tänkte påminna dig om att vi är i SVÄRJÖ och att vi snackar svenska här.
    Men QZ är ju så lyckligt gift. Vi kan inte flörta med honom.
    Tänkte just skriva "för en gångs skull vill jag inte ta en gift man från hans fru", men det låter ju helt puckat.
    Så jag säger inte det.
    Host.
    Hehehehe, du skulle se hur fort jag skriver. Ser själv inte vad jag har skrivit förrän jag skickar iväg det och då är det för sent.

Men spelar roll. Jag är också lycklig gift, älskar B av hela min väsen och skulle inte byta ut B mot någon men nätflirt/Cybersex är rolig.

• Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 13:03:04 följande:
    Jag har rent sponant två saker att säga.

1. Jag har varit med om en liknande händelse, min dotter är visserligen 8, men för ca 9 månader sedan satt hon och målade. Jag upptäckte senare att hon målat och horn röda kryss över hela Jimmie Åkessons ansikte som prydde dagstidningen den dagen. Jag frågade nästa dag varför (hon visste inte vem det var då) och hon sa att hon bara kände för det.
    Jag fotograferade och mms:ade Jaded som bevis hahaha...

2. Och det kanske allra viktigaste, varför har du ett exemplar av SD-kuriren hemma!?

3. Givetvis var hans agerande en politisk protest-aktion och ni borde bli årets föräldrar!
    1. Hahahehe!! Underbart! Är det första gången hon målar så på en person i tidningen? I så fall måste det ju tolkas som ett tecken på att hon på någon nivå var fullt medveten om vad hon gjorde. Det är ju INTE första gången sonen river sönder en tidning, men som sagt han verkade ovanligt engagerad i sitt vandaliserande!

2. Hehe. Jo, trots att vi har en "ingenreklam-skylt" på brevlådan så kommer det ju en hög med reklam nån gång då och då. Och jag brukar inte slänga den utan lägga den i köket, för frun vill ibland bläddra igenom den lite och kolla. Jag hade som sagt ingen koll på att det låg ett exemplar av SD-kuriren där. För då hade den nog redan åkt i soptunnan.

3. Tack!!
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 13:31:23 följande:
    Hehehehe, du skulle se hur fort jag skriver. Ser själv inte vad jag har skrivit förrän jag skickar iväg det och då är det för sent.

Men spelar roll. Jag är också lycklig gift, älskar B av hela min väsen och skulle inte byta ut B mot någon men nätflirt/Cybersex är rolig.

Usch Rose, sådant snusk sysslar inte jag med.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 13:25:46 följande:
    Den stora frågan är om du fortfarande är intresserad av Tom när han blir folklig och normal...
    Har du inte den känslan ibland? Att du liksom vill behålla dina smultronställen för dig själv?
    Jo, den känslan har jag absolut ibland. Men min kärlek till Tom skulle garanterat överleva att han blev folklig.

Och jag är ju väldigt medveten om att jag inte är ensam. Gubben säljer ju trots allt miljontals skivor, även om den stora massan inte har nån aning om att han finns...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...