• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:03:49 följande:
    Då ska du nog inte läsa den här tråden alltför noga vissa dagar...
    Hehe, ändå är det ganska oskyldigt det som skrivs här.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • Quintus Zebra
    Haha, så farliga är ni inte.

Har inget emot att andra håller på. Det är svårt att chocka mig. Är bara lite privat av mig med min eget samliv (för att återkoppla till det du och jag har pratat om innan så kan det ju vara så att jag vill vara lite tvärtemot machokillkompisarna som skryter om sina sexuella erövringar och flirtar högt och lågt!).

Och sen tror jag att jag helt enkelt är en väldigt monogam varelse. Jag skojar om det mesta, men att skojflirta känns av någon anledning lite olustigt. Däremot är min fru nog lite mer flirtig och det har jag absolut inget emot, jag litar ju på henne.

Sorry, om jag kommer hit in och är helt seriös. Jag kan inte hjälpa det. Ni får anmälla mig om jag är allt för OT! Tungan ute
  • TheCoopers
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 12:58:02 följande:
    En annan sak som känns lite PK, och därmed kan tänkas falla under trådens ämne.

Jag satt och gav sonen lunch för nästan två timmar sedan och som vanligt blev han rastlös efter typ 30 sekunder och ville ner på golvet för att leka igen. Det fanns för en gångs skull inga leksaker i köket så jag fick ta det näst bästa, d.v.s. så ryckte jag åt mig nån papperstidning från högen av reklam som låg på köksbordet. Han blev genast nöjdare och verkade få en väldig aptit av att sitta och riva sönder papper och sedan slänga det frenetiskt omkring sig.

Jag tyckte att han var lite extra ivrig i sin vandaliserande, och upptäckte då till min förtjusning att det av en ren slump var ett exemplar av SD-kuriren som han rev sönder Skrattande

Detta fick mig att fundera:

Kan det vara så att min elva månaders gamla son redan kan ha färgats av sina föräldrars politiska åsikter och att hans totala vandalisering av tidningen kan ses som en politisk protest-aktion?

Eller är jag bara en smått patetisk småbarnsförälder som läser in allt för mycket i mina barns beteende?
    Applåderar vilt !

Nääämen gulle klart det är en liten PK-Muslimkramande-batikälskande individ du uppfostrar . Jag ser tydligen tecken på det jag !

I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    hhahaha

Åh jag älskar att man kan Tummen-upp bomba i den här tråden !!
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:02:23 följande:
    Nej, ska inte insinuera att du går bakom ryggen på nån. Skojar bara.

Sanningen är den att min fru mest skulle tycka det var skoj, jag försöker nog mest dölja det faktum att jag egentligen är rätt pryd
    Du ger onekligen ett ovanligt hedersamt intryck. Flört
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:17:22 följande:
    Haha, så farliga är ni inte.

Har inget emot att andra håller på. Det är svårt att chocka mig. Är bara lite privat av mig med min eget samliv (för att återkoppla till det du och jag har pratat om innan så kan det ju vara så att jag vill vara lite tvärtemot machokillkompisarna som skryter om sina sexuella erövringar och flirtar högt och lågt!).

Och sen tror jag att jag helt enkelt är en väldigt monogam varelse. Jag skojar om det mesta, men att skojflirta känns av någon anledning lite olustigt. Däremot är min fru nog lite mer flirtig och det har jag absolut inget emot, jag litar ju på henne.

Sorry, om jag kommer hit in och är helt seriös. Jag kan inte hjälpa det. Ni får anmälla mig om jag är allt för OT! Tungan ute
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
  • Quintus Zebra
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:01:26 följande:
    Hahahaha nej jag kan till viss del hålla med dig.
    Men jag skulle inte kunna flirta med QZ på skoj ens, han talar så varmt och underbart om sin familj hela tiden och jag skulle inte ens få ut något nöje av att småflörta (även på skoj) med honom.

Herregud jag klarar inte ens av att inboxa honom utan håller all konvo i gästboken hahahaha!

Respekt QZ!!!

Ja lite konstig är du Rose, men ingen har nog undgått att du älskar din man Hjärta
    Respekt tillbaks till dig, NGWP!

Och tack, för respekten.

Sexmoralism är bland det värsta jag vet så jag tycker att det är underbart att andra kan vara mer öppna och avslappnade, det ligger inte riktigt för mig bara.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).
    Obestämd

Jag vet att jag kan flörta för mycket ibland men man kan faktiskt säga ifrån. Säger någon till mig att h*n inte gillar det så gör jag det inte. Inte mer med det men ingen av er här itråden har visat att ni haft något emot det.
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:19:16 följande:
    hhahaha

Åh jag älskar att man kan Tummen-upp bomba i den här tråden !!
    Ju mer OT the better!
    Jag är så hungrig...skulle suga på någons tå för lite jerk chicken just nu. I stället lagar jag köttfärsås.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:31:38 följande:
    Ju mer OT the better!
    Jag är så hungrig...skulle suga på någons tå för lite jerk chicken just nu. I stället lagar jag köttfärsås.
    Du får väldigt gärna suga på mina bröst. Duschade imorse med Granatäppleschampoo så jag luktar helt underbart om jag får säga vad jag tycker.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...