• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:58:30 följande:
    Och nu gjorde den kåtaste av all entré...
    Alltså sen jag blev på tjocken är jag nästan aldrig kåt längre. Går åt en jävla massa glidmedel
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:57:15 följande:
    Hihi, du får se till att ha flera diskussioner uppe så hinner du vara närvarande överallt.
    Kan inte, gick i MENA skolan och lärde mig bara rapa order Gråter
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-06 14:58:50 följande:
    Är Neod nasse?
    I think it's safe to assume  att han inte är kommunist iallafall !

Han gillar bröstmjölk har jag förstått ... mer vet  jag inte .  Jag tror han är pudelrockare !
    I'm the me I choose to be ...
  • Nice Girl Wrong Place
    TheCoopers skrev 2011-05-06 14:58:48 följande:
    Ja verkligen ... de som inte är som oss vill vara det ....

Vad vi egentligen borde göra, är att skapa den perfekta kvinnan.
    Vi tar lite av varje (oss) och skapar den ultimata PK-kvinnan. Nu är ju inte Rose så PK, men hon blir kallad muslim hela tiden, så det får gå.

Jag vet ej vad jag ska donera...
    Vi behöver någons ögon, någons tuttar, någons läppar, någons rumpa (bakvänd, inget snack om saken) någons humor, någons intellekt, någons hår osv.
    Så klipper vi ihop the purrrfect woman!
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-06 15:01:40 följande:
    Alltså sen jag blev på tjocken är jag nästan aldrig kåt längre. Går åt en jävla massa glidmedel
    hahah jag blir värre när jag är gravid .. men det är ju inte alltid så läckert med en  brunstig uppsvullen korv ... men ja då är jag helt väck !
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 15:03:37 följande:
    Om ca 2 månader blir du kåt ska du se.
    Ja jag har hört det, vi får väl se. Det är egentligen ganska skönt att slippa halka runt på jobbet bara för att man råkat tänka på "fel" saker i en sekund haha
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 15:03:00 följande:
    Vad vi egentligen borde göra, är att skapa den perfekta kvinnan.
    Vi tar lite av varje (oss) och skapar den ultimata PK-kvinnan. Nu är ju inte Rose så PK, men hon blir kallad muslim hela tiden, så det får gå.

Jag vet ej vad jag ska donera...
    Vi behöver någons ögon, någons tuttar, någons läppar, någons rumpa (bakvänd, inget snack om saken) någons humor, någons intellekt, någons hår osv.
    Så klipper vi ihop the purrrfect woman!
    hhaha jaaa ! Ok Bakis bakdel och Jadeds läppar då kanske ( I know I like them ) hahhaha

Jag kan klura på vad jag ska donera .. alltså jag har fina bröst .. men de är inte i D kupa klassen direkt .
  • MrsAssault
    TheCoopers skrev 2011-05-06 15:06:49 följande:
    hhaha jaaa ! Ok Bakis bakdel och Jadeds läppar då kanske ( I know I like them ) hahhaha

Jag kan klura på vad jag ska donera .. alltså jag har fina bröst .. men de är inte i D kupa klassen direkt .
    Mina lökar är helt amazing nu, E-kupa som står rakt ut!
  • I Blackrose I

Ni får ta vad ni vill från mig men just nu kan jag rekommendera min kära ägondel som är ren och slät. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Är ju egenkär i mina ögon också så den kan jag också donera om ni vill. Tungan ute

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...