• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • HeartsOnFire
    Empiiis skrev 2011-03-22 20:59:39 följande:
    Jag har också. Förpackningen är dock öppnad men nästan alla kvar och en tub bröstvårtskräm. Dum att det bara står här hemma och dammar Tungan ute
    ______

Någon som vill ha?
    Jag vill! =) Iaf amningsinläggen. Bröstvårtskräm använder jag inte och har aldrig gjort.
  • Empiiis
    HeartsOnFire skrev 2011-03-22 21:06:10 följande:
    Jag vill! =) Iaf amningsinläggen. Bröstvårtskräm använder jag inte och har aldrig gjort.
    Men då tar jag med inläggen då Glad
  • HeartsOnFire
    Empiiis skrev 2011-03-22 21:18:02 följande:
    Men då tar jag med inläggen då Glad
    Vad gulligt av dig. =)
  • larssonanna90

Tar också med mig resten av amnings inläggen :P
    Har också ett gäng små tuber bentaphen jag fått ifrån buzzador som jag skulle delat ut förut, men som sagt känner inga som har barn så är det nån som vill ha det också kan jag ta med det :P
    Haha fan vad mycket barn grejer jag har här hemma :P

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • HeartsOnFire
    larssonanna90 skrev 2011-03-22 21:42:46 följande:
    Tar också med mig resten av amnings inläggen :P
    Har också ett gäng små tuber bentaphen jag fått ifrån buzzador som jag skulle delat ut förut, men som sagt känner inga som har barn så är det nån som vill ha det också kan jag ta med det :P
    Haha fan vad mycket barn grejer jag har här hemma :P
    Det blir så när man har barn. =)
  • Terese f

Hur mår ni idag tjejer?

Vi mår bra och vädret är superfint!

Är jättetrött bara, Isolde har bestämt sig för att vakna 6 senaste 2 dagarna och sen somnar jag inte om. Och att det finns folk som tror att jag är "ledig". De skulle bara veta ! xD

• nathali3

God morgon! Haha, det är inte mycket till ledighet att vara föräldraledig. Jag säger som så många andra: vila när bebisen sover!

Ha en toppen dag i solen!

• larssonanna90

Här mår vi bra också, känner igen det där med att gå upp klockan sex haha.
    Men jag lägger över Jason i våran säng och kramar honom och då somnar han om till typ åtta :D

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • Terese f
    larssonanna90 skrev 2011-03-23 08:16:31 följande:
    Här mår vi bra också, känner igen det där med att gå upp klockan sex haha.
    Men jag lägger över Jason i våran säng och kramar honom och då somnar han om till typ åtta :D
    vilken lyx!! nej här går vi upp oftast vid 5 (välling) sen somnar om till 7. Men de 2 senaste dagarna har Isolde struntat i att vakna vid 5 för välling, då vaknar hon 6 i stället och leker i sängen ;) Då blir de väling halv 7 istället. :P
  • Empiiis

Vi mår bra. Speciellt Greta. Hon har haft lite problem med magen osv men fick byta 3 stora lass. kl 2 kl5 och nu vid 9. Jävlar vad nöjd hon är nu. Jag är ganska så utvilad Har börjat med en ny ersättning så hon har varit nöjd och belåten hela natten Glad

Hon la sig vid 10 igår och nu sover hon igen.. snäll bebisHjärta Får passa på att äta frukost nu hehe

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?