• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • RuqiyaRaliya01

Hej allihoppa, hoppas alla mår bra.
     vi kommer med tyvärr imorn för lillen är lite förkyld, men nästa gång följer jag med.
    hoppas det blir nästa gång för jag vill träffa alla, har bara träffat några.

terese f: jag såg din sms men kunde inte svara tillbaka min mobil är utan batteri, jag glömde den hos morsan.

• Terese f
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-28 20:12:36 följande:
    Hej allihoppa, hoppas alla mår bra.
     vi kommer med tyvärr imorn för lillen är lite förkyld, men nästa gång följer jag med.
    hoppas det blir nästa gång för jag vill träffa alla, har bara träffat några.

terese f: jag såg din sms men kunde inte svara tillbaka min mobil är utan batteri, jag glömde den hos morsan.
    hej :) okej, hoppas han blir bättre snart!
    ja men det blir säkert en till gång :)
  • RuqiyaRaliya01
    Terese f skrev 2011-03-28 20:14:56 följande:
    hej :) okej, hoppas han blir bättre snart!
    ja men det blir säkert en till gång :)
    hoppas för jag vill ut, är så uttråkat och jag pratar med lillen om han bara kunde svara tillbaka.    INGEN KOMMUNIKATION FRÅN HANS SIDA HAHAHAH Skrattande      
  • RuqiyaRaliya01

föresten har ni bokat eller?? tänkte om han mår bättre då han är intte så förskyld, vill gärna ut

• AnnaPS

hej allihopa.... vi hänger på imorrn också =)

• Marleene

Hejsan! tyvärr vakna jag med halsont (typiskt), Så jag och Joline blir hemma idag, men nästa gång, då slipper ni oss inte! ;D Men ni får ha det så trevligt allihopa!!

• Terese f
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-28 20:30:10 följande:

föresten har ni bokat eller?? tänkte om han mår bättre då han är intte så förskyld, vill gärna ut

när vi har inte bokat så om han mår bättre så kom bara :)
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?