• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • Terese f
    ungmammatillenpojke skrev 2011-04-04 11:49:59 följande:
    Detta kanske är ett bra förslag på vad man kan göra någon gång , det är barnvagnsbio. :)

www.barnistan.se/stockholm/2351
    jag vill ! Har funderat på de flera gånger faktiskt. :) Men är det ingen som vill ses på fredag? Då borde isoldes feber gått ner :)
  • nathali3

Barnvagnsbio vore kul! Men är lite orolig att Aston har för mycket spring i benen.. :/
    Har inga planer (som jag vet om) för fredag så vi kan ses då. Hoppas Isolde blir av med febern snart, som sagt bör du endast ge henne Alvedon om du märker att hon lider av den (eller om den är över 39..finns dom som inte ens "gnäller" vid hög feber)

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-04 12:38:39 följande:
    Barnvagnsbio vore kul! Men är lite orolig att Aston har för mycket spring i benen.. :/
    Har inga planer (som jag vet om) för fredag så vi kan ses då. Hoppas Isolde blir av med febern snart, som sagt bör du endast ge henne Alvedon om du märker att hon lider av den (eller om den är över 39..finns dom som inte ens "gnäller" vid hög feber)
    verkiar som om tänderna ger febern för såhär mkt har hon aldrig dregglat!! Tur att syrran ska köpa dendär krämen :) ja men fredag låter bra!
  • nathali3

Det kan det absolut vara! Vad ska vi huttra på på fredag då..? Hmm.. Jag tänker inte ge upp hoppet om att våren kommer så en promenad på Djurgården eller nått annat väldigt vuxet och latte-mammigt?

• myrnasw

Är det imorgon ni ska ses på svevägen ? Jag vill gärna hänga på :)

• nathali3

Imorgon kl.11 utanför Waynes/Mio på Sveavägen!

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?