• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • larssonanna90

I sundbyberg finns det en lekpark för barn i typ alla åldrar :) Finns även ett café som heter boulevard i närheten (jobbade där förut :P) som har ute servering dit man kan gå om ungarna blir hungriga (och vi också för den delen :) ). Tar 8 minuter med pendeln dit från centralen (kungsängen/bålsta tåget), går även tunnelbana och ett antal bussar dit. Hur låter det? :)

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • larssonanna90

och om ma bir promenad sugen finns det två sjöar som har jätte mysig promenad stig runt om och även en till lekpark längst vägen och även ett till mysigt cafe precis vid vattnet.
    Gick där jätte runt där jätte mycket när Jason var nyfödd när jag bodde där. Om fåglarna har kommit tillbaka kan man alltid mata dom också :)

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • Terese f
    larssonanna90 skrev 2011-04-20 21:54:35 följande:
    I sundbyberg finns det en lekpark för barn i typ alla åldrar :) Finns även ett café som heter boulevard i närheten (jobbade där förut :P) som har ute servering dit man kan gå om ungarna blir hungriga (och vi också för den delen :) ). Tar 8 minuter med pendeln dit från centralen (kungsängen/bålsta tåget), går även tunnelbana och ett antal bussar dit. Hur låter det? :)
    jag tycker det låter super ! Har de babygungor?
  • Terese f
    ungmammatillenpojke skrev 2011-04-25 14:44:56 följande:
    Vi hänger gärna på! :)
    Kul!
    larssonanna90 skrev 2011-04-24 23:07:26 följande:
    Vilka vill träffas på torsdag i sundbyberg ?
    Terese med Isolde :)
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?