• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • Mollz
    ungmammatillenpojke skrev 2011-11-30 20:03:38 följande:
    Gör det igen, tryckte fel! Jaså vem då?:)
    Myrna
  • Mollz
    ungmammatillenpojke skrev 2011-12-01 11:13:21 följande:
    Jaha du känner henne? :)
    Träffats på öf, så känner är väl att ta i, men har pratat en del iaf
  • ungmammatillenpojke

Jaha okej!:) ja jag känner henne knappt heller, vi har pratat ett tag! Men har inte hört av henne på länge nu! Vill du träffas någon dag nästa vecka? ;)

• Mollz
    ungmammatillenpojke skrev 2011-12-01 13:46:28 följande:
    Jaha okej!:) ja jag känner henne knappt heller, vi har pratat ett tag! Men har inte hört av henne på länge nu! Vill du träffas någon dag nästa vecka? ;)
    Jag är nästintill helt sängliggandes nu på slutet av graviditeten, så det blir lite svårt.. Men efter bebisen kommit så absolut
  • PoppesMamma2006

Hej alla! Är 22 år och borr norr om sthlm. med mina två söner  5½ och 1½ år gamla. Fler med barn i samma åldrar? :)

• Terese f

har en dotter på 16 mån :) ses i januari? Jag kan typ alla fredagar (jobbar ju annars)

Jag diskuterar inte med anonyma idioter!
  • CharliesMamma10

Hej en 21 årig tjej i råcksta som har en dotter på 15 månader.

• woopwoop

Hejhej, verkar väldigt lugnt här just nu, men jag försöker. Fick en son 4e december 2011 och känner nu när mammagruppen kommit igång att jag också vill träffa mammor i min egen ålder. Får man haka på? 
    Jag är född 1991 så blir 21 nu i Maj  

• Cissi8

Hej! Jag fick en dotter den 17:onde december, är 92:a :) Saknar verkligen någon att umgås med i samma ålder med barn. Skulle vara trevligt om du ville prata lite :)

December11 skrev 2012-02-05 11:16:04 följande:
    Hejhej, verkar väldigt lugnt här just nu, men jag försöker. Fick en son 4e december 2011 och känner nu när mammagruppen kommit igång att jag också vill träffa mammor i min egen ålder. Får man haka på?  Jag är född 1991 så blir 21 nu i Maj  

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?