• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • Terese f
    Terese f skrev 2011-07-24 20:50:28 följande:

jag kan onsdag eller fredag :)

eller imorrgon men det hinner ingen svara på så ;)
    Jag diskuterar inte med anonyma idioter!
  • AmandaoIsabelle

Hej hej!
    Amanda heter jag och har en dotter som heter Isabelle som är 1 månad, jag är född 92, och vill gärna träffa andra unga mammor nu när jag är mammaledig! :D
    Kram

• AnnaPS

Ska vi säga ons då? Kan också imorrn haha om du ser det här får du väl skriva på fejjan. Jobbar på tors o fre så då funkar det inte för mig. Några fler som är på på ons?

• Terese f
    AnnaPS skrev 2011-07-24 23:50:16 följande:
    Ska vi säga ons då? Kan också imorrn haha om du ser det här får du väl skriva på fejjan. Jobbar på tors o fre så då funkar det inte för mig. Några fler som är på på ons?

vi kör onsdag!! Såg ditt inlägg på facebook :) Vart ska vi ses ?:) Isolde kan gå lite grann nu :D
  • Terese f
    ungmammatillenpojke skrev 2011-07-25 11:49:05 följande:
    Vi är också med på onsdag ! :)
  • Terese f

fan vad tokigt det blev, kan vi byta dag?

Jag skulle nämligen plocka svamp imorgon med mamma men hon blev tvungen att ändra till onsdag. Kan vi kanske ses på fredag annars ?:)  

• AnnaPS

Jag jobbar på fredag till elva på förmiddan så jag kan om vi träffas vid tolv eller ett, men ni kanske vill ses tidigare på dan?

• Terese f
    AnnaPS skrev 2011-07-25 15:31:47 följande:
    Jag jobbar på fredag till elva på förmiddan så jag kan om vi träffas vid tolv eller ett, men ni kanske vill ses tidigare på dan?

nej men den tiden blir bra:) typ 12 om du hinner eller?
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?