• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • Terese f

var i Skhlm igår på deras lekland och jag säger : Inte förns Isolde kan gå ordentligt! 

Fanns bara en "hinderbana" och bollhav, inget roligt för småbarn jag gick snabbt hem igen.

Så nu är jag mer sugen på att träffas för en fika eller promenad. Iaf Isolde är pluttig för lekland. Men vill ni andra på lekland följer vi gärna med och håler er sällskap bara :)

• larssonanna90

För min del spelar det ingen roll vad vi gör, bara de inte kostar skjortan :-P ingen som har något förslag? Vilka vill hitta på nånting nästa vecka?

Läs gärna min blogg: ingenharlust.blogg.se
  • nathali3

Vi vill hitta på något nästa vecka! (inte onsdag bara) är det fint väder är vi gärna ute .

Vad tråkigt att det fanns något för Isolde på leklandet, på kulturhuset finns rum för barn där jag givetvis inte varit men hört att det passar barn i alla åldrar, vi kanske kan åka dit någon dag och kika :)

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-01 11:06:46 följande:
    Vi vill hitta på något nästa vecka! (inte onsdag bara) är det fint väder är vi gärna ute .

Vad tråkigt att det fanns något för Isolde på leklandet, på kulturhuset finns rum för barn där jag givetvis inte varit men hört att det passar barn i alla åldrar, vi kanske kan åka dit någon dag och kika :)
    jag kan också nästa vecka :) inte torsdag bara ! ja det var riktigt trist faktiskt. Var ett helvete att ta sig dit också. Men om andra med större barn hänger med kan vi ju som sagt fika och sådär:)
  • nathali3

Aston älskar att bada! Hans mamma däremot är inte lika förtjust i den aktiviteten.. ;)

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-04-02 13:31:11 följande:
    Aston älskar att bada! Hans mamma däremot är inte lika förtjust i den aktiviteten.. ;)
    vad heter tandkrämen från england? Syrran ska dit på måndag så jag ska be henne köpa en :)
  • nathali3

Teething Gel heter dom, finns flera olika varianter men alla vi testat fungerar. Finns dock en med lakrits smak som är galet stark..!

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?