Unga mammor i Stockholm!?
Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan
Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!
Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan
Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!
Jag ska vara föräldraledig i 1 år. Börjar jobba 1 augusti. Hur länge ska du vara föräldraledig?
Hej Hej! Jag är 90a och har en dotter på 8 månader! får vi vara med på ett hörn? ;P
Absolut, välkommen ;)
Vilket datum är hon född :) Min son är också åtta månader, född den 11 juli :)
Idag var det lite tomt här inne tycker jag :P
Vad har ni gjort idag?
Jason har blivit fotograferad av en babyfotograf idag på ÖF:) och så upptäckte jag att hans tredje tand har börjat komma :)
Tänkte bara tipsa om att jag ska ha en tävling på min blogg f.r.o.m imorrn där man kan vinna en jätte fin filt med barnet namn,vikt osv om nån vill vara med (kommer info imorrn på bloggen :) )
Ha en trevlig kväll!
Haha Tack =) Min dotter heter Joline och är född 14e juli!
Vi kom precis hem från en promenad, så skönt med sol! :D Vad roligt! har han haft någe problem med tänderna? "gnällig" osv? när min lillefis fick första tanden så hade hon jätte hög feber och mådde verkligen inte så bra =/
Hej hopp allesammans!
Jag har inte fått ännu men BF är i november så hoppas det är okej att jag slänger in en rad här iaf!
Jag är 89:a och bor för tillfället i Skottland men flyttar snart hem til Stockholm med min skotte!!
Ska bli otroligt skönt iom att vi inte direkt har några vänner här mer än hans familj.
Hoppas alla mår bra!!