• Xofina

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är en tjej född 90 och fck en son för 4 veckor sedan Glad
    Skulle så gärna vilja träffa fler mammor i min ålder inom Stockholmsområdet!

• Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?
  • Xofina
    larssonanna90 skrev 2011-03-21 12:40:08 följande:
    www.alltomstockholm.se/restaurangbar/article2...

Där fanns det lite tips på barnvagnsvänliga cafeer, dock är nog dom flesta baserade på att man kan vara utomhus.

www.vurma.se/
    Ett av deras cafeér som ligger i hornstull verkade ha plats för barnvagnarSåg också ut som att dom har ett varierat utbud på fika och lunch :)

Jag skulle bli jätte glad om vi kanske kan ses på tisdagen eller torsdagen? :)
    Nån som inte är telefon skygg som jag som kanske kan ringa och fråga om dom har plats för barnvagnar nånstans :).
    Jag kan alla dagar förutom fredag Glad ne usch jag är jätte skygg så jag vågar inte ringa haha!

Så roligt att så många hittat hit!!!
  • Terese f
    Xofina skrev 2011-03-21 16:40:01 följande:
    Jag kan alla dagar förutom fredag Glad ne usch jag är jätte skygg så jag vågar inte ringa haha!

Så roligt att så många hittat hit!!!
    Jag är inte blyg så jag kan ringa och fixa det, gör det imorgon. Men ska vi säga tisdag då? :D
  • Empiiis

Tisdag funkar för mig också :)

• Terese f
    Empiiis skrev 2011-03-21 20:59:26 följande:
    Tisdag funkar för mig också :)
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-21 21:31:34 följande:
    för mig också
    Haha ses vi på tisdag också ;) ;)
  • nathali3

Hej hej! Jag är 88:a och har en son som precis fyllt 1, följer gärna med och träffas!

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-03-22 06:55:43 följande:
    Hej hej! Jag är 88:a och har en son som precis fyllt 1, följer gärna med och träffas!
    Kul :) På tidag blir det, jag ska ringa till lite cafeer idag och höra om de har plats för några barnvagnar ... ;) Men vi kan ju sitta ute också om de är fint väder ? :)
  • nathali3

Vore skönt om vi kunde sitta ute! Älskar solen ;) Mio på sveavägen har jag hört har ett bra babycafé, men har inte varit där..!

• Terese f
    nathali3 skrev 2011-03-22 07:25:49 följande:
    Vore skönt om vi kunde sitta ute! Älskar solen ;) Mio på sveavägen har jag hört har ett bra babycafé, men har inte varit där..!
    de ä'r ju waynes eller hur de stavas. jag tittar upp dedär. :)
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?