Inlägg från: RuqiyaRaliya01 |Visa alla inlägg
  • RuqiyaRaliya01

Unga mammor i Stockholm!?

hej jag är en 85a som vill gärna få nya vänner. jag har en son på 3 månader..
    jag bor i huddinge c.

om man får vara med er??

• RuqiyaRaliya01
    larssonanna90 skrev 2011-03-21 07:49:36 följande:
    Hej! Kan faktiskt känna samma sak ibland, att man inte är speciellt "ung" men om man jämnför så blir man det ;).

Jag hade prov jobbat på ett ställe (fast det stod anställning på pappret) så jag fick lite högre föräldrapeng.
    Tänkte försöka gå ut och jobba så fort Jason brjar på dagis (i augusti) men då gäller det ju att man har fått något jobb... Är utbildat konditor så skulle vilja jobba inom det, men det blir lite svårt med dom tderna och ett barn :P Själv då? :)

Har haft sån tur att min pojkvän varit hemma mer än halva tiden så vi har varit mycket med varandra hela familjen. Men nu när han jobbar igen är jag helt ensam på vardagarna (han måste sova i södertälje för att kunna komma till jobbe) så då leker jag mest med Jason, försöker komma i väg till ÖF (men det är lite jobbigt där pga vuxen mobbing... :O ) Nä det är inte bara du som blir sjuk uttråkad haha! Vad gör du för något på dagarna? Vad har du börjat plugga :)?

Tack detsamma, vart bor du och hur gammal är ditt barn? :)
    RuqiyaRaliya01 skrev 2011-03-20 23:43:29 följande:
    hej jag är en 85a som vill gärna få nya vänner. jag har en son på 3 månader..
    jag bor i huddinge c.

om man får vara med er??
    Hej.  Självklart får du vara med, verkar som dom tidigare "hoppat" av ;) men jag är kvar desperat efter nya vänner och kompisar ;)
    Larssonanna90: Tack ska du ha
    Hej på er alla andra.
  • RuqiyaRaliya01
    Empiiis skrev 2011-03-21 09:48:27 följande:
    En till!
    Är född 90 och fick en dotter 27/2. Känner mig inte som en ung mamma heller Tungan ute Känner mig bara som mamma haha
    Men var ändå yngs i min "unga föräldrar" grupp med mina 20 år Tungan ute
    Hej  Stort Grattis
  • RuqiyaRaliya01

Hej allihoppa, hoppas alla mår bra.
     vi kommer med tyvärr imorn för lillen är lite förkyld, men nästa gång följer jag med.
    hoppas det blir nästa gång för jag vill träffa alla, har bara träffat några.

terese f: jag såg din sms men kunde inte svara tillbaka min mobil är utan batteri, jag glömde den hos morsan.

• RuqiyaRaliya01
    Terese f skrev 2011-03-28 20:14:56 följande:
    hej :) okej, hoppas han blir bättre snart!
    ja men det blir säkert en till gång :)
    hoppas för jag vill ut, är så uttråkat och jag pratar med lillen om han bara kunde svara tillbaka.    INGEN KOMMUNIKATION FRÅN HANS SIDA HAHAHAH Skrattande      
  • RuqiyaRaliya01

föresten har ni bokat eller?? tänkte om han mår bättre då han är intte så förskyld, vill gärna ut

• RuqiyaRaliya01

Hej tjejer hoppas ni har haft det bra.

• RuqiyaRaliya01

hej är någon som vill hitta på någonting nästa vecka??
    öppet för förslag..

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?