Unga mammor i Stockholm!?
Hej hej! Jag är 88:a och har en son som precis fyllt 1, följer gärna med och träffas!
Hej hej! Jag är 88:a och har en son som precis fyllt 1, följer gärna med och träffas!
Vore skönt om vi kunde sitta ute! Älskar solen ;) Mio på sveavägen har jag hört har ett bra babycafé, men har inte varit där..!
Xofina - Amanda med Tobias 5 veckor
Empiiis - Emma med Greta 3 veckor
Nathali3 - Nathalie med Aston 12 månader
God morgon! Haha, det är inte mycket till ledighet att vara föräldraledig. Jag säger som så många andra: vila när bebisen sover!
Ha en toppen dag i solen!
Jag hänger inte alls med här..! Men vi är laddade för morgondagen, Aston har en brun vagn (BRIO Sing) och jag har.. En blå jacka och brunt hår. Haha, vi hittar nog varandra
Nej vad tråkigt!! Vi var på den inne på Mio på sveavägen (typ mittemot Konserthuset), du får komma med nästa gång!
Tack för en trevlig dag! Undrar också vad du tänkt Anna, men vi följer gärna med på det mesta =)
Vi vill hitta på något nästa vecka! (inte onsdag bara) är det fint väder är vi gärna ute .
Vad tråkigt att det fanns något för Isolde på leklandet, på kulturhuset finns rum för barn där jag givetvis inte varit men hört att det passar barn i alla åldrar, vi kanske kan åka dit någon dag och kika :)
Aston älskar att bada! Hans mamma däremot är inte lika förtjust i den aktiviteten.. ;)
Teething Gel heter dom, finns flera olika varianter men alla vi testat fungerar. Finns dock en med lakrits smak som är galet stark..!