Inlägg från: HeartsOnFire |Visa alla inlägg
  • HeartsOnFire

Unga mammor i Stockholm!?

Hej! Jag är 86:a och har två barn, en 3-åring och en på 8 månader.

• HeartsOnFire
    Hella08 skrev 2011-03-22 12:42:30 följande:
    Hej! Såg att du oxå har 2 barn, en som är 3 år och en på 8 månader. Vart bor du?
    Jag bor i Västerhaninge.
    Vart bor du?
  • HeartsOnFire
    larssonanna90 skrev 2011-03-22 17:27:14 följande:
    Nån av er som ska med på tisdag som ammar? Har nämligen ett gäng amningsinlägg kvar från när jag ammade. Har också en hel tub bröstvårtskräm som jag bara använt en gång om nån vill ha? Känns dumt att slänga ;)
    Jag ammar =)
  • HeartsOnFire
    Empiiis skrev 2011-03-22 20:59:39 följande:
    Jag har också. Förpackningen är dock öppnad men nästan alla kvar och en tub bröstvårtskräm. Dum att det bara står här hemma och dammar Tungan ute
    ______

Någon som vill ha?
    Jag vill! =) Iaf amningsinläggen. Bröstvårtskräm använder jag inte och har aldrig gjort.
  • HeartsOnFire
    Empiiis skrev 2011-03-22 21:18:02 följande:
    Men då tar jag med inläggen då Glad
    Vad gulligt av dig. =)
  • HeartsOnFire
    larssonanna90 skrev 2011-03-22 21:42:46 följande:
    Tar också med mig resten av amnings inläggen :P
    Har också ett gäng små tuber bentaphen jag fått ifrån buzzador som jag skulle delat ut förut, men som sagt känner inga som har barn så är det nån som vill ha det också kan jag ta med det :P
    Haha fan vad mycket barn grejer jag har här hemma :P
    Det blir så när man har barn. =)
  • HeartsOnFire

Okej. Jag såg att våra barn föddes nära inpå varandra. Din äldsta i februari va? Yngsta i juli? Min äldsta är född i mars och min yngsta i juli. Vilket/vilka BB födde du på?

• HeartsOnFire
    larssonanna90 skrev 2011-03-24 08:06:15 följande:
    Godmorgon!
    Nån som ska göra något kul i helgen :) ?
    På lördag ska vi ha dop och på söndag ska vi på kryssning.
  • HeartsOnFire

Jag ska vara föräldraledig i 1 år. Börjar jobba 1 augusti. Hur länge ska du vara föräldraledig?

• HeartsOnFire

Jag hade gärna följt med på tisdag, men nu har jag råkat boka in en kryssning på måndag-tisdag. =/ Tänkte in på fikaträffen.
    Hoppas att ni får det jättetrevligt på tisdag!

• HeartsOnFire

Jag följer som sagt tyvärr inte med imorgon. =(
    Har bokat in en kryssning. Vi åker ikväll och kommer hem imorgon eftermiddag.
    Det blir väl fler mammaträffar?

• HeartsOnFire
    larssonanna90 skrev 2011-03-29 23:54:32 följande:
    Hej! Jag har kollat lite efter lekland i stockholm området. Hittade en som ligger i Sickla Köpkvarter. Passade barn som var 0 år också :) Tar ca en halv timme från stockholms central kommunalt. www.andyslekland.se/stockholm/index.asp Är en tanke iaf :) Nån annan som har något förslag eller vet något bättre lekland? :)
    Nja Andys lekland är inte särskilt roligt.
    Det som finns där för små barn är ett bollhav, en liten rutschkana och en hörna med mjuka stora byggklossar.
    Det räcker iof till de små. Det är gratis för barn under 1 år.
    Det finns självklart roligare lekland, men det beror ju på vad man vill ha.
    Att träffas med små barn för att sitta och fika och sedan låta barnen krypa runt funkar ju bra på Andys. Vill man ha mer aktivitet ska man nog välja ett annat lekland.
    Lekslottet i Tullinge är väldigt fint tycker jag...lite jobbigt att ta sig dit, men det går. Helst ska man ha bil.
    Men som sagt att bara träffas några mammor med små barn för att umgås så funkar Andys bra.
  • HeartsOnFire
    Empiiis skrev 2011-04-27 12:51:17 följande:
    För en gångs skull hänge rjag på också Tungan ute

12 låter bra för mig.

Terese: vi åker väl tillsammans eller? Glad      *paxar en plats på pendeln åt dig*

Kom på en sak. Det var väl någon som behövde amningsinlägg? 
    Behövde och behövde...det var jag som sa förut att jag använder det, men jag ska nog inte följa med så du behöver inte tänka på det till mig. =)
Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?