• Empiiis

Unga mammor i Stockholm!?

En till!
    Är född 90 och fick en dotter 27/2. Känner mig inte som en ung mamma heller Tungan ute Känner mig bara som mamma haha
    Men var ändå yngs i min "unga föräldrar" grupp med mina 20 år Tungan ute

• Empiiis

Tisdag funkar för mig också :)

• Empiiis
    Terese f skrev 2011-03-22 09:10:35 följande:
    Då tycker jag 11. ja men vi ses utanför mio :)
    11 blir ju bra Glad   Ska vi ta samma tåg?
  • Empiiis
    Terese f skrev 2011-03-22 10:03:06 följande:
    lätt att vi gör! Vi kan ju ses i centrum kanske kvart över 10 ? :D
    Blir jättebra. Är faktiskt lättare för mig att ta bussen till huddinge och hoppa på tåget än att ta tåget härifrån. Måste ner för trappor och framhjulen har för litet mellanrum. as irriterande Tungan ute
  • Empiiis
    Träfflista

Xofina - Amanda med Tobias 5 veckor
    Empiiis - Emma med Greta 3 veckor
  • Empiiis
    larssonanna90 skrev 2011-03-22 17:27:14 följande:
    Nån av er som ska med på tisdag som ammar? Har nämligen ett gäng amningsinlägg kvar från när jag ammade. Har också en hel tub bröstvårtskräm som jag bara använt en gång om nån vill ha? Känns dumt att slänga ;)
    Jag har också. Förpackningen är dock öppnad men nästan alla kvar och en tub bröstvårtskräm. Dum att det bara står här hemma och dammar Tungan ute
    ______

Någon som vill ha?
  • Empiiis
    HeartsOnFire skrev 2011-03-22 21:06:10 följande:
    Jag vill! =) Iaf amningsinläggen. Bröstvårtskräm använder jag inte och har aldrig gjort.
    Men då tar jag med inläggen då Glad
  • Empiiis

Vi mår bra. Speciellt Greta. Hon har haft lite problem med magen osv men fick byta 3 stora lass. kl 2 kl5 och nu vid 9. Jävlar vad nöjd hon är nu. Jag är ganska så utvilad Har börjat med en ny ersättning så hon har varit nöjd och belåten hela natten Glad

Hon la sig vid 10 igår och nu sover hon igen.. snäll bebisHjärta Får passa på att äta frukost nu hehe

• Empiiis
    vet ej vad jag ska skriva än skrev 2011-03-26 16:06:11 följande:
    Hej hopp allesammans!

Jag har inte fått ännu men BF är i november så hoppas det är okej att jag slänger in en rad här iaf!

Jag är 89:a och bor för tillfället i Skottland men flyttar snart hem til Stockholm med min skotte!!
    Ska bli otroligt skönt iom att vi inte direkt har några vänner här mer än hans familj.

Hoppas alla mår bra!!
    Världen är liten Sarah. Grattis SkrattandeGravid
  • Empiiis
    Terese f skrev 2011-03-27 21:22:51 följande:
    hej tjejer denna söndagkväll :)

Vi sitter och tittar BB och Isolde sover. Är ni taggade inför tisdag :D?
    Är taggad som faen Tungan ute
    Vi håller på att göra oss i ordning för sängen nu. Vi är helt slutkörda. Greta skrek från halv sex till 22 - 22.30 någongång igår. Var bara nöjd om jag gick och vaggade henne så min rygg är helt slut. Så har bärselen gått sönder. Det går fortfarande att knäppa fast den men vågar inte ha henne i den ifall den skulle "rasa"

Idag har hon iofs varit jätte lugn och snäll, hoppas hon är det på tisdag också hahaTungan ute
  • Empiiis

Får hänga med nästa gång. Greta skrek till kl 05 i morse så jag var helt slut i morse.. är iofs det fortfarande Tungan ute

• Empiiis

Hade varit jättekul men jag kan inte då. Fyller år i morgon Tungan ute

• Empiiis

Kom ju på att jag inte ska ha några gäster eller något sånt i morgon. Så om det blir något kan jag nog följa med. Greta har varit snäll flera nätter irad så kanske hon är det inatt igen så man orkar *ta i trä*

Har ni bestämt något speciellt lr?

• Empiiis
    Empiiis skrev 2011-04-03 17:27:51 följande:
    Kom ju på att jag inte ska ha några gäster eller något sånt i morgon. Så om det blir något kan jag nog följa med. Greta har varit snäll flera nätter irad så kanske hon är det inatt igen så man orkar *ta i trä*

Har ni bestämt något speciellt lr?
    Alltså, menar ju självklart att hon kanske sover bra i morgon..
    Jisses, är helt virrig. Hela dagen har jag gått och trott att det är måndag Skäms
  • Empiiis

För en gångs skull hänge rjag på också Tungan ute

12 låter bra för mig.

Terese: vi åker väl tillsammans eller? Glad      *paxar en plats på pendeln åt dig*

Kom på en sak. Det var väl någon som behövde amningsinlägg? 

• Empiiis
    Terese f skrev 2011-04-27 20:32:44 följande:
    okej, det låter braaa! när/var ska vi ses? :D
    Tänkte ta tåger härifrån. Men funderar på om jag ska in på coop och köpa lite färdigblandad (stor tetra) med ersättning med. Så jag slipper dra med termosar och pulver :S

Men vilket tåg tänkte du att vi skulle ta?

Hör i viilket fall av mig i morgon om jag tar tåget härifrån eller från huddinge :p
  • Empiiis
    11:17 - 11:33 pendeltåg 36 från Huddinge mot Märsta. Kliv av vid Stockholms central.

11:43 - 11:51 pendeltåg 35 från Stockholms central mot Bålsta. Kliv av vid Sundbyberg.
    Blir det bra?

Blir nog att jag drar till coop innan så kommer va i huddinge så tar tåget med dig :)

• Empiiis
    brandnewday skrev 2011-06-19 12:34:54 följande:
    jag vill också joina! Men är allas ungar äldre? Min grabb är snart 3 månader.
    Närå.. min tjej är 4 månader om 8 dagar :)
  • Empiiis

Larssonanna90 - Anna med Jason 11½ månader
    Teresef - Terese med Isolde 10 mån
    Smulan1989 - Sandra med Gabriel 14månader
    Feller0325 - Linda med Matias 8 månader (eventuellt
    mimmie91 - Mimmie med Leonel 2,5 månader (om jag hinner)
    Empiiis - Emma med Greta 3mån 3 veckor

Svar på tråden Unga mammor i Stockholm!?