• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Tänkte vi ÄD gravida stockholmare skulle ha någonstans att träffas och prata om allt från våra graviditeter till framtiden.
    Vi gjorde vår ÄD på Ava i Riga men om du gjort din utomlands eller här hemma spelar ingen roll ni är alla välkomna.
    Vi har BF 110728 men eftersom vi denna gång vill ha planerat snitt och det sker 39+0 så kommer vår pojke 110721 om allt går enligt planerna
    Vi går på MamaMia på Karlavägen där är dom toppen och att jag denna gång gjort ÄD är inget konstigt för dom,dom vet precis vad som behöver göras och det känns tryggt att dom har  erfarenhet i ämnet.
    Vi kommer vecka 24 få göra NOTCH UL och se att flödet i dom två stora blodkärlen som förser livmodern med blod fungerar som dom ska.

Skulle gärna träffas när dom små har kommit för att  fika och ta långa sköna promender i stockholm

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 09:08
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28, snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16.
    Emmylou: BF 2011-08-21.
    Tabasco: BF 2011-08-27.
    Memaja: BF 2011-08-27: Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11.väntar Tvillingar.
    Villsågärna38: BF 2011-11-28
    Pussesnuttan:BF runt Lucia,tvillingar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 08:00
    ÄD-GRAVIDA LATTEMAMMORS I STOCKHOLM
    BF
    Sommarbebis201105: BF 2011-05-30
    Tea75: BF 2011-07-28,snitt 2011-07-20
    Silkes: BF 2011-08-01
    Paltkoma: BF 2011-08-16
    Emmylou: BF 2011-08-21
    Tabasco: BF 2011-08-27
    Memaja: BF 2011-08-27 Väntar tvillingar
    Nidra: BF 2011-10-11 Tvillingar
    Pussesnuttan: BF runt Lucia,tvillingar

• Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm
  • The75

Hej
    God jul och gott nytt år alla

Hoppas allt är bra med er och att dom små hade det bra på sin första julafton, nästa jul springer dom omkring och man får passa julgranen så kulorna inte åker i golvet, så detta var lugnet innan stormen ;0)

• Tabasco1

God jul och gott nytt år på alla!

Jag ses också gärna efter jul.

Vad fort det det har gått IVF-dagar. Så det är snart dags för liten att komma till världen. Vad spännande!

Kram alla!

• Pussesnuttan

Gott nytt år till er alla!

Jag ses också gärna någon dag framöver.

Memaja,
    Tack för tipsen!
    Har fått lite bättre kläm på amningen men det är fortfarande svårt m dubbelamning.
    Om din vän har kvar amningskudden vill jag gärna köpa den. Tack för att du frågade henne! Jag skickar dig ett meddelande så kan vi höras om kudden.

• Paltkoma

gott nytt år alla!
    vi har det jättebra o njuter av sköna dagar m sol o lagom värme. förflytta sig med bebis går hur bra som helst. allt är ju samma lika med amning blöjbyte sömn o promenader oavsett var man är.
    hoppas ni har det bra. vilket spännande år vi har framför oss med våra växande underverk!

• The75

Hej
    I senaste mamaTidningen finns en artikel om embryoadoption :0)
    Undra hur många barn det finns i Sverige som kommit till världen på det visset? Skulle vara lite roligt att veta!

• sommar201106

Hej, den tidningen måste inhandlas=)
    Hoppas det är bra med alla och att jul och nyår varit mysigt. Känns ganska skönt att allt stök faktiskt är över för denna gång även om det alltid är mysigt.

Vad sägs om att bestämma en träff snart?

Trevlig helg!
    kram

• Paltkoma

ja va spännande vill också läsa om embryoadoption. o i nästa nummer av föräldrar o barn finns artikel om 3barnsmamman som blev aggdonator....

• Pussesnuttan

Memaja,
    Jag är lyrisk över kudden. Tack!

• Memaja

Pussesnuttan,
    Det glädjer mig. Det är ett stort åbäke men den är bra. Vänta du bara, snart sittar du oxå där med de små guldklimparna och en tallrik mat...

• The75

Hej
    Vi gav sonen gröt för första gången igår, han var något fundersam men lite fick han i sig och idag lite till men han är inte helt övertygad än ;0)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm