Millnear skrev 2017-08-10 14:55:23 följande:
Hej,
Känner mig helt förvirrad i djungeln av danska kliniker.
Jag vill genomföra en insemination.
Tycker att vitanova verkar mest intressantast. Får bäst intryck utav deras sida och vill känna mig så bekväm som möjligt då jag kommer genomföra denna process ensam.
Men jag är helt förvirrad över vad det kostar! På alla andra klinker jag har läst på så kanske det står "5500 Dkk" vilket obvius är menat i danska kronor.
Men sedan så läser man på vitanova och så står det kanske "5500 kr"..innebär det att priset är i svenska kronor? Eller är det i danska kronor det med, vilket de gör att priset blir högre när man ska omvandla till svenska kronor? !
Som sagt är helt förvirrad xD så behöver få klarhet vad det i svenska kronor kostar att insemineras på vitanova, tack i förhand:)
Det är danska kronor som står på deras hemsida.
Om du insemineras hos dem och även har akupunktur så kostar det ca 8000 kr (svenska kronor)
Kan varmt rekommendera dem. Jag går hos dem. Även om det ännu ej tagit sig för mig.
De är super trevliga och snabba på att svara på mail. Man känner sig trygg hos dem och de har trevliga lokaler. Det är inte långt att gå från tågstationen heller.