Elsen skrev 2019-12-08 12:25:20 följande:
Hej! Så glad att jag hittade den här tråden, behöver all uppmuntran jag kan få nu. Hoppas det finns någon kvar här som är aktiv :)
Fick konstaterat mf 25e nov, var då i v 5+4 om jag minns rätt. Blödde i ca en vecka, efter det hade jag rosa/bruna flytningar i några dagar. I torsdags hade det i princip slutat helt och då kunde jag inte hålla mig längre så vi började sexa igen. Nu hoppas jag att vi inte missade en äl under tiden jag hade de där flytningarna, känt mig konstig i kroppen till och från i några dagar men trodde det var hormoner efter missfallet. Hade ingen aning om att äl kunde komma igång så tidigt igen förrän jag var in och läste här. NC tror att jag kommer ha äl på onsdag men tempar inte så antar att den gissar utifrån tidigare cykler. Beställde äl-test idag för första gången, så frustrerande att inte ha någon koll alls.
Säger detsamma! Fick konstaterat MA den 26/11, allt kom ut av sig självt på sjukhuset (hade kraftiga smärtor så fick åka ambulans å få morfin) inga rester kvar. Blödde knappt något efteråt, helt fri ca sex dagar efter MA. Nu har det gått drygt två veckor sedan och känner mig normal i kroppen igen. Efter samtal med BM så fick vi okej att ha sex och prova igen när som vi var redo.
Har lite känning idag på att kanske ägglossningen eller mensen kan vara på g, hoppas på något utav dom så det inte är något annat.
Men fick VUL på gyn när jag va där och de kunde då se att allt var ute, slemhinnan va ca 9mm kvar. Fick också ta blodprov med två dagars mellanrum för att se så hcg nivåerna sjönk. Och det sjönk kraftigt, från 488 till 110. Tror jag ska ta gravtest för att se så det är negativt.
Önskar dig lycka till och hoppas att vi kan följas åt här och få uppleva pluset igen!