Ni som blivit gravida direkt efter missfall - hur har det gått?
I december fick jag reda på att jag fått MA. Det var sammanlagt 5 läkare som kollade på mig innan dom sa att det inte var normalt för veckan och därför måste ha avstannat några veckor tidigare. Fick cytotec. Jag fick neg på testet jag fick med frän Sjukhuset 2 veckor efter men plussade flera veckor på gravtest jag hade hemma. Sen för Ca 3-4 veckor sedan såg man inget andra streck så jag antar att det var helt negativt.
Nu i veckan tog jag först ett clearblue som tickade lääääääääänge tills det dök upp ?gravid 1-2 veckor?. Gick och köpte stickor och på ett sänt var det inget andra streck, möjligen om man stirrade så skymtades något. Väntade några dagar till och tog ett till sånt där med en sticka (som ser ut som en remsa från RFSU) denna gång såg man ett andra streck, lika tydligt/otydligt som förra gången jag var gravid när jag testade samma dag jag skulle få mens) ska jag lita på att jag är gravid nu igen?
Jag har 6 stickor till som jag tänker att jag ska ta med några dagars mellanrum för att se om det blir starkare. Känns bara inte troligt att vi har lyckats på första försöket igen? Och nu med ingen mens emellan!